شهردار تهران مطرح کرد؛

فضا‌های صنعتی باید موجب تحول در شهر تهران شوند

حناچی گفت: فضا‌های صنعتی باید فرصتی برای ایجاد تحول در شهر تهران باشند.

فضا‌های صنعتی باید موجب تحول در شهر تهران شوند

شرایط سخت را با جرأت و تدبیر پشت سر می‌گذاریمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران صبح امروز در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح دوگاز در اتوبان شهید لشکری گفت: منطقه 21 در تهران منطقه‌ای خاص است که روزگاری خارج از محدوده شهر بوده و این منطقه بخش عمده‌ای از صنایع را به خود اختصاص داده است.

شهردار تهران با بیان اینکه سه پدیده امروزه شهر‌های دنیا را متأثر کرده است، تصریح کرد: اولین موضوع بحث خروج صنعت از شهر‌ها است، زیرا وجود صنایع در شهر‌ها برای صاحبان صنایع اقتصادی نیست و خروج صنایع از شهر‌ها نیز تبعاتی دارد که هم فرصت و هم تهدید محسوب می‌شود.

حناچی افزود: آزاد شدن بخشی از شهر‌ها یک فرصت است و اگر برای این زمین‌ها تصمیم‌گیری نشود، تبدیل به یک تهدید می‌شوند.

او با بیان اینکه تمرکززدایی از دولت‌های ملی به محلی امری ضروری است، گفت: فضا‌های صنعتی باید فرصتی برای ایجاد تحول در شهر تهران باشند، چنانچه فرهنگسرای بهمن را در دهه 70 در همین راستا ایجاد کردند و امروز هم تجربه کارخانه آما در منطقه 21 را شاهد هستیم.

شهردار تهران با بیان اینکه توسعه فضابی سبز یکی از کار‌های خوب منطقه است، گفت: هر چقدر فضای سبز را در محدوده غربی تهران بیشتر کنیم، نتیجه‌اش به نفع مردم پایتخت است.

حناچی با بیان اینکه در این هفته دو پروژه بزرگ را افتتاح کردیم، گفت: این روز‌ها شرایط سختی را می‌گذرانیم، اما با جرأت و تدبیر این شرایط را پشت سر خواهیم گذاشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان