مثل یک روح از گوگل مپ استفاده کنید‍!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ماه اکتبر سال جاری میلادی بود که شرکت گوگل اعلام کرد در جدیدترین نسخه به روزرسانی شده از اپلیکیشن نقشه گوگل مپ (Google Maps)، حالت ناشناس (incognito mode) برای بهره مندی کاربران گوشی و دستگاههای مبتنی بر سیستم عامل اندروید اضافه شده است.

حالت ناشناس در گوگل مپ به کاربران این امکان را می دهد تا تاریخچه جستجوهای آنها در این اپلیکیشن و همچنین لوکیشن و سفرهای آنها در حساب کاربری گوگل آنها به ثبت نرسد. این بدان معناست که انگار از گوگل مپ هیچ استفاده‌ای نکرده و به صورت کاملا ناشناس و غیرقابل تشخیص به جستجوی موقعیت های مکانی مختلف در آن پرداخته اند.

کاربران گوشی های اندرویدی که از چندماه پیش تاکنون از این قابلیت جذاب و کاربردی در گوگل مپ به شدت استقبال کرده بودند، حالا به نظر می‌رسد که کاربران گوشی‌های آیفون نیز قادر خواهند بود با مراجعه به پلتفرم فروشگاه اپ استور اپل جدیدترین نسخه iOS از گوگل مپ  را دریافت ، داتلود و نصب کنند.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، همچنین گوگل به تازگی از افزودن یک قابلیت جدید به نسخه اندرویدی این اپلیکیشن تحت عنوان bulk delete خبر داده که قرار است در ماههای آینده منتشر و ارائه شود. بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود تمامی لوکیشن های موجود در گوگل مپ خود را از تاریخچه این اپلیکیشن حذف کنند به گونه ای که معلوم نشود از چه موقعیت‌های مکانی و مسیرهایی تردد کرده‌اند.

2KQ9OCxHu0ZO

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان