توکلی مطرح کرد.

ورود دلسوزانه شورایاران برای حل مشکلات منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: در شرایط فعلی کشور که مشکلات اقتصادی بیشتر شده است و باید از ظرفیت شورایان جهت بهبود شرایط استفاده بهینه کنیم.

ورود دلسوزانه شورایاران برای حل مشکلات منطقه 19

ورود دلسوزانه شورایاران برای حل مشکلات منطقه 19به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی توکلی شهردار منطقه 19 تهران گفت: ما در مدیریت شهری برای تمام افراد دلسوز منطقه جهت شرکت در انتخابات شورایاری‌ها فراخوان ارسال کردیم و از این طریق با لبیک‌ساکنان منطقه توانستیم رتبه اول مشارکت را اخذ کنیم.

شهردار منطقه 19 افزود: نفر اول انتخابات شورایاری پنجم شهر تهران با 1800 رای فردی بود ساکن منطقه 19 که توانست به شورایاری راه پیدا کند.

توکلی گفت: انتخابات شورایاری‌ها در منطقه 19 در کمال ارامش برگزار شد و در مقابل شعب اخذ رای صف‌های انتخابات شورایاری‌ها به گونه‌ای بود که گویا انتخابات مجلس و یا ریاست جمهوری است.

او بیان کرد: افراد دلسوز به جمع شورایاری‌ها اضافه شدند و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم، زیرا در شرایط امروز مشکلات شهر و کشور زیاد است و می‌طلبد مشارکت مردم برای حل مشکلات مردم بیشتر شود.

شهردار منطقه 19 افزود: برای منطقه ما چالش پرداخت عوارض را در نظر گرفتیم تا از این طریق شرایط اداره شهر منطقه بهتر شود.

توکلی گفت: منطقه 19 از جمله مناطقی بود که در میزان مشارکت شهروندان در انتخابات شورایاری توانست رتبه دوم میزان مشارکت را کسب کند و از این باب می‌توان به میزان مشارکت در محله شکوفه اشاره کنم که مشارکتی بی نظیر بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان