شاسی بلند جدید در سیف خودر‌و/احتمال اجرای طرح تبدیل خودروهای بیسو

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، SWM به عنوان یکی از موتورسیکلت سازان ایتالیایی شناخته می شود و حال با سرمایه گذاری چینی ها و همکاری برلیانس پا به بازار تولید خودروهای کراس اوور گذاشته است. SWM در ایتالیا مخفف Sironi Vergani-Vimercate Milano است که با ترکیب دو V به W تبدیل شده است. اما وقتی بحث مشارکت چینی به میان می آید و تولید کراس اوور هدف گرفته می شود، SWM مخفف Speedy Working Motors خواهد بود.
اما به تازگی یک شرکت ایرانی موفق به عقد قرارداد با SWM شده و گویا قرار است تا G01 به عنوان اولین کراس اوور و شاسی بلند این خودروساز چینی-انگلیسی به بازار ایران بیاید. SWM G01 در جایگاه یک کراس اوور متوسط قرار می گیرد و به پیشرانه 1٫5 لیتری 156 اسب بخار با گشتاور 230 نیوتن متر مجهز است. توان این پیشرانه از طریق جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلوی این خودرو می رسد.
SWM-G01-F-12
کراس اوور SWM G01 به تازگی در نسخه F که ظاهری اسپرت تر دارد نیز معرفی شده است. این خودرو در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به سقف پانورامیک، تریم داخلی چرم، شش کیسه هوای 10 نقطه ای، گرمکن و سردکن صندلی‌ های جلو، استارت دکمه‌ ای، دوربین 360 درجه، سنسور باد لاستیک، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، چرخش چراغ در پیچ ها، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، شارژ بی سیم تلفن همراه، نمایشگر لمسی و… مجهز است.
حال بر اساس اطلاعات رسمی و شواهد موجود، سیف خودرو و SWM در گام نخست کراس اوور G01 F را برای عرضه به بازار ایران انتخاب کرده اند و نمونه های اولیه این محصول را جهت انجام آزمایش های فنی و اخذ مجوزهای لازم به کشور آورده اند. البته که بر اساس اطلاعات فعلی، معلوم نیست سیف خودرو چه سطح از امکانات را برای این کراس اوور چینی-ایتالیایی در نظر گرفته است.
SWM-G01-F-6
حضور SWM G01 F در حالی از کارخانه سیف خودرو مخابره می شود که چندی پیش محموله قطعات منفصله نشان «بیسو» به تهران رسیده بود و حال تولید بیسو T3 دوباره در این شرکت آغاز شده است. اما با این حال برخی شنیده ها حاکی از آن است که از جانب سیف خودرو پیشنهاد تبدیل خودروهای بیسو با محصولات SWM به مشتریان داده شده است. البته منابع آگاه عنوان می کنند که این طرح اجباری نبوده و تنها در صورت تمایل مشتریان، امکان تبدیل حواله های بیسو T3 و T5 به SWM G01 F وجود دارد. با این وجود تا به امروز مخاطبان و مشتریان بیسو T5 و T3 چنین طرح تبدیلی را  اعلام نکرده اند و نمی توان به طور قطع، برقراری طرح تبدیل SWM با بیسو را تایید کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان