مخاطبان نظر دهند/

نظر شما درباره برخورد حسن روحانی با منتقدانش چیست؟ / چرا روحانی طاقت حضور رحیم پور ازغدی را ندارد؟

رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، در تازه‌ترین برخورد خود با منتقدان، یک عضو حقیقی این شورا را به دلیل انتقاد از عملکرد دولت، از جلسات حذف کرده است.

سرویس سیاست مشرق - هفته گذشته، خبر درگیری لفظی حسن رحیم‌پور ازغدی و حسن روحانی رییس‌جمهور در اولین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از سهمیه‌بندی بنزین، به رسانه‌ها درز کرد. رییس جمهور در این جلسه گزارشی از وضعیت اجرای سهمیه‌بندی بنزین ارائه می‌دهد و البته با انتقاد سایر اعضا مواجه می‌شود؛ انتقاداتی که مانند 6 سال گذشته، چندان برای رییس جمهور خوشایند نیست. شاهد آنکه روحانی پیش از این منتقدان را  به جهنم نیز حواله داده است.

روایت رحیم‌پور ازغدی از مشاجره با حسن روحانی

روز سه‌شنبه 19 آذرماه جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد اما مرور تصاویر آن نشان می‌دهد رحیم‌پور ازغدی به این جلسه دعوت نشده است. رییس جمهور که رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز هست، بدین‌ترتیب یکی از اعضای حقیقی این شورا را تنها به دلیل انتقاد از عملکردش، از جلسات حذف کرده است.

روحانی همچنین به مناسبت روز دانشجو، با ممانعت از حضور دوربین‌ها، خبرنگاران و رسانه ملی، به دانشگاه دولتی فرهنگیان رفت تا شنوای کمترین نقدی نباشد.

نظر شما درباره این رفتار روحانی در قبال انتقادات چیست؟ آیا رویکردهای حذفی و پرخاشگرانه روحانی با منتقدان را روش صحیحی می‌دانید؟

نظرات خود را در انتهای همین خبر با سایر مخاطبان به بحث و اشتراک بگذارید...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان