آغاز طرح زمستانی پلیس در جاده های سراسر کشور

رئیس پلیس راهور ناجا درباره اقدامات انجام شده برای طرح زمستانی پلیس در جاده‌های سراسر کشور توضیحاتی داد.

آغاز طرح زمستانی پلیس در جاده های سراسر کشور

آغاز طرح زمستانی پلیس در جاده های سراسر کشوربه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا درباره آغاز به کار طرح زمستانی جاده‌های کشور اظهار کرد: این رزمایش با محوریت پلیس محور ناجا کشور اتفاق می‌افتد.

او با بیان اینکه با توجه به جلساتی که به صورت فصلی با همه دستگاه‌ها در پلیس راهور انجام شد به این نتیجه رسیدیم که این رزمایش برگزار شود، گفت: سازمان‌های امداد نجاتی مانند هلال احمر اورژانس و پلیس در این طرح اجرایی حضور دارند.

سردار هادیانفر ادامه داد: وجود بیش از 33 میلیون خودرو، 42 میلیون گواهی نامه دار و میلیون‌ها تردد و تصادفاتی که در جاده‌های کشور رخ می‌دهد ضرورت هماهنگی و همدلی بین سازمان‌ها را پیش از گذشته داشت.

او با بیان اینکه در سال گذشته بیش از هزار و 24 هزار هموطن را در جاده‌های کشور بر اثر برف گرفتگی و تصادفات از دست دادیم، افزود: هماهنگی‌ها و رزمایشی که امروز برگزار می‌شود به موازات آن در کل کشور اجرا می‌شود.


بیشتربخوانید: استقرار 6500 مامور راهنمایی و رانندگی در 4 استان مرزی


سردار هایانفر تصریح کرد: سعی می‌شود ترافیک و تسهیل در تردد مدیریت شود و  تصادفات به حداقل ممکن برسد.

او با بیان اینکه در مجموع 60 هزار پرسنل از این 7 سازمان در طرح زمستانی مشارکت خواهند کرد، عنوان کرد: بیش از 20 هزار و 820 تیم خودرویی و موتور سیلکت و بیش از 4 هزار و 800 پایگاه در طول جاده‌های کشور مستقر خواهند بود و انجام وظیفه می‌کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از ظرفیت پهبادی و هلکوپتر در حوزه کنترل و ترافیک هم استفاده خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان