درگ دوج چلنجر R/T اسکات پک ۱۳۲۰ با تسلا مدل ۳ و تسلا مدل ایکس +‌ فیلم

خودروهای الکتریکی در حال رسیدن به جایگاه قدرتمندی در صنعت خودرو هستند. تسلا که امروزه یکی از مهم‌ترین سازندگان مدل‌های الکتریکی است در هر بخشی از بازار یک خودروی الکتریکی عرضه کرده که جدیدترین آن‌ها وانت سایبرتراک است

خودروهای الکتریکی در حال رسیدن به جایگاه قدرتمندی در صنعت خودرو هستند. تسلا که امروزه یکی از مهم‌ترین سازندگان مدل‌های الکتریکی است در هر بخشی از بازار یک خودروی الکتریکی عرضه کرده که جدیدترین آن‌ها وانت سایبرتراک است.
البته شهرت تسلا فقط به دلیل خودروهای بدون آلودگی و طراحی‌ خاص آن‌ها نیست. خودروهای تسلا خیلی سریع هستند، مخصوصا‌ مدل‌هایی که با پکیج پرفورمنس عرضه می‌شوند و به زودی شاهد غلبه این مدل‌ها بر هر خودروی دیگری در پیست‌های درگ خواهیم بود.
در این مسابقه درگ هم تسلا مدل 3 و تسلا مدل ایکس که هردو از پکیج پرفورمنس بهره می‌برند، در مقابل دوج چلنجر که مهارت زیادی در درگ دارد قرار گرفته‌اند. این یک چلنجر معمولی نیست – بلکه R/T اسکات پک 1320 است که برای بهترین عملکرد ممکن در درگ 400 متری طراحی شده است. آیا تسلاهای الکتریکی شانسی در برابر این دوج بنزینی دارند؟
چلنجر R/T اسکات پک از موتور 6.4 لیتری با توان 485 اسب بخار و گشتاور 644 نیوتن متر بهره می‌برد. برای کاهش وزن این مدل فقط یک صندلی برای راننده در آن وجود دارد. این دوج برای کشش بیشتر از تایرهای درگ نکسن استفاده می‌کند.
تسلا مدل 3 پرفورمنس دارای توان 473 اسب بخار و گشتاور 639 نیوتن متر از موتورهای جلو و عقب است. شتاب 0 تا 100 این مدل 3.2 ثانیه است.
نوع تسلا مدل ایکس دقیقا در ویدیو مشخص نشده اما اگر بهترین مشخصات را برای آن در نظر بگیریم، دو موتور آن قابلیت تولید توان 760 اسب بخار را دارند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان