مصباحی مقدم: اصلاح طلبان برای حمایت از روحانی از مردم عذرخواهی کنند

باشگاه خبرنگاران: غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در واکنش به مباحث مطرح شده توسط اصلاح‌طلبان مبنی بر عدم اختیارات لازم رئیس جمهور و طلاق سیاسی از روحانی، گفت: مطرح کردن این گونه مسائل از سوی اصلاح طلبان ظاهراً به منظور شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیتی است که به دوش آنها قرار دارد.

فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: وقتی که اصلاح‌طلبان تمام قد برای تبلیغات و حمایت از روحانی به میدان آمدند، الان نمی‌توانند فرافکنی و خود را از آثار و تبعات حمایت از روحانی خلاص کنند.

مصباحی مقدم با بیان اینکه حافظه تاریخی مردم ضعیف نیست، گفت: مردم تبلیغات اصلاح طلبان برای روحانی را در قبل از انتخابات و حمایت‌های بعد از آن را فراموش نمی‌کنند از این سو صداقت اقتضا می‌کند که اصلاح‌طلبان هزینه‌های حمایت از روحانی را بپذیرند و از مردم عذرخواهی کنند، نه اینکه از مسئولیت خود شانه خالی کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: این گونه شانه خالی کردن های اصلاح طلبان از مسئولیت، مردم را به این نتیجه می‌رساند که آنها از حداقل صداقت هم برخوردار نیستند کما اینکه اتفاقات شبیه به این در گذشته هم بوده است و اصلاح طلبان زیر بار مسئولیتی که باید می‌رفتند نرفتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان