قسمت اول از فصل چهارم گرند تور منتشر شد + لینک دانلود

فصل جدید گرند تور بازهم از طریق آمازون، بازگشته و قسمت نخست از سری چهارم گرند تور در اختیار خودرودوستان و علاقمندان به سه مجری برنامه قرار گرفته است

فصل جدید گرند تور بازهم از طریق آمازون، بازگشته و قسمت نخست از سری چهارم گرند تور در اختیار خودرودوستان و علاقمندان به سه مجری برنامه قرار گرفته است. همان‌طور که جرمی کلارکسون در قسمت پایانی فصل سوم اعلام کرد، دیگر شاهد روال سابق از این برنامه نیستیم و بنابراین استودیویی وجود نخواهد داشت. آن‌طور که به نظر می‌رسد، مخاطبان این برنامه و پیش‌تر از آن، یعنی سری تخت گاز، به ویژه‌ برنامه‌ها و مسافرت‌های ماجراجویانه این سه تن علاقه داشتند. به همین دلیل، در سری چهارم گرند تور‌ ، این رویه به رویکرد اصلی برنامه تبدیل شده است.
در قسمت اول از فصل چهارم گرند تور، سه مجری مشهور یعنی جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند، به جنوب شرقی آسیا و کشور کامبوج رفته‌اند. هدف آن‌ها در این برنامه، طی کردن یک مسیر آبی و رسیدن به بندری در ویتنام است. اما بر خلاف رویه همیشگی، دیگر ماشین‌ها ابزار مسافرت این سه مجری نیستند، بلکه قایق‌ها مورد تست و بررسی قرار خواهند گرفت. هر کدام از این سه مجری، بسته به علاقه شخصی، مدلی خاص از قایق را انتخاب کرده و وارد مسیر چالش می‌شوند. همان‌طور که انتظار می‌رود، شاهد رویدادهای مختلف و مفرحی از سه مجری هنرمند گرند تور هستیم. علاوه بر آن، در این ویژه برنامه با زیبایی‌ها و چالش‌های محیط زیستی جنوب شرق آسیا نیز آشنا خواهیم شد. اگر مایلید تا ماجراجویی‌های جذاب این سه فرد را مشاهده کنید، می‌توانید از کانال تلگرام خودروبانک نسبت به دانلود قسمت اول اقدام نمایید.
برای دانلود فصل چهارم گرند تور به کانال تلگرام خودرو بانک مراجعه کنید:
دانلود قسمت اول فصل چهارم گرند تور
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان