فداکاری خنده دار پسر برای مادرش تا گواهینامه بگیرد! +عکس و فیلم

پسر فداکار خود را جای مادرش جا زد تا در آزمون رانندگی شرکت کند.

باشگاه خبرنگاران: یک مرد 43 ساله با یک روش عجیب و خنده‌دار تلاش می‌کند تا برای مادرش گواهینامه رانندگی دریافت کند. این پسر فداکار با پوشیدن لباس زنانه در آزمون رانندگی شرکت می‌کند و خود را جای مادر 60 ساله اش جا می‌زند.

فداکاری خنده دار پسر در قبال مادرش تا گواهینامه بگیرد +عکس و فیلم

پسر دوست داشتنی خود را به ظاهر مادر 60 ساله خود مبدل می‌کند تا از او تست رانندگی گرفته شود. او آرایش زنانه می‌کند و کلاه گیس می‌گذارد و عینک می‌زند و حتی صدای خود را مانند مادرش، نازک می‌کند تا کاملا یک پیرزن 60 ساله به نظر بیاید.

مادر این مرد 3 بار در آزمون شرکت کرده و هربار رد شده است بنابراین پسر تصمیم گرفت با این روش عجیب مادرش را خوشحال کند. با این وجود مربی آزمون متوجه شباهت غیر طبیعی پیر زنی با تصویر موجود در شناسنامه شد؛ بنابراین مربی با پلیس تماس گرفت و متهم به اتهام کلاهبرداری و سواستفاده از هویت شخصی دستگیر شد. او اعتراف کرد سعی داشته تا شخصیت مادرش را جعل هویت کند و قصدش کمک به مادرش بوده است.

فداکاری خنده دار پسر در قبال مادرش تا گواهینامه بگیرد +عکس و فیلم

این اتفاق در برزیل رخ داد و خیلی سریع در رسانه‌های اجتماعی منتشر گردید. خیلی از کاربران این اقدام پسر در قبال مادرش را تحسین کردند و معتقدند که او مجرم نیست و نباید مجازات شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان