سقوط آزاد در بازار سکه و طلا

بازار سکه و طلا امروز نسبت به روز مشابه هفته گذشته با سقوط آزاد قیمت‌ها روبرو شد.

سقوط آزاد در بازار سکه و طلا

به گزارش ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به چهار میلیون و 345 هزار تومان رسیده و هر گرم طلای 18 عیار نیز 441 هزار و 600 تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و 320 هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و 300 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 420 هزار تومان و سکه گرمی 900 هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به 1476 دلار رسیده است.

نرخ معاملات دلار و یورو

معاملات ارز نیز امروز (شنبه) نسبت به هفته گذشته با روند آرام‌تری آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، در حالی در هفته گذشته قیمت‌ها در معاملات ارز در فضای متفاوت از چند وقت اخیر پیش رفت و رو به افزایش بود که در نهایت روند رو به جلو متوقف شد.

اما در هفته جاری شروع معاملات با شیب ملایم‌تری نسبت به قبل همراه شد و در معاملات بانکی دلار و یورو در کانال پایین‌تر قرار گرفت. بر این اساس امروز (شنبه) بانک‌ها هر دلار آمریکا را حدود 12 هزار و 500 تومان و هر یورو را تا 13 هزار و 880 تومان خریداری کردند.

همچنین ارز مسافرتی هم‌قیمت بازار ارائه شد و حدود 14 هزار و 200 تومان در هر یورو قیمت خورده که برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع تا 500 یورو و سایر کشورها 1000 یورو برای هر مسافر ارز بانکی اختصاص پیدا می‌کند.

در صرافی‌های مجاز بانکی هر دلار 12 هزار و 700 تومان خریداری می‌شود و 12 هزار و 800 تومان برای فروش این ارز قیمت تعیین شده است.

در معامله یورو نیز 14 هزار و 50 تومان نرخ برای خرید تعیین شده و 14 هزار و 150 تومان برای فروش در نظر گرفته شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان