جلالی:

از عملکرد داوری بازی امروز ناراحتم/صدای هواداران گل گهر را شنیدم

ایسنا/کرمان سرمربی گل گهر سیرجان گفت: از عملکرد داوری این بازی ناراحتم و از کمیته داوران و سازمان لیگ می خواهم بیشتر مراقبت کنند.

از عملکرد داوری بازی امروز ناراحتم/صدای هواداران گل گهر را شنیدم

مجید جلالی شامگاه شنبه 23 آذرماه در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیم‌اش مقابل ذوب آهن اصفهان در اعتراض به عملکرد داوری با نمایش صحنه آهسته‌ای که پتالتی مسلم خواند، افزود: خوب نیست جوری باشد که احساس کنیم از یک سو بایستی با تیم حریف مقابله کنیم و از سوی دیگر با داوری بازی مقابله کنیم. در هفت بازی گذشته این سومین پنالتی مسلمی است از تیم گل گهر که گرفته نشده است.

وی ادامه داد: نمی خواهیم نتیجه گیری کنیم برای اینکه تیم پایین جدولی هستیم، هر کاری بخواهند با ما می کنند اما می خواهم برای تیمی که تمام تلاش اش برای نجات خود در جدول لیگ برتر می کند، با عدالت برخورد شود.

جلالی تاکید کرد: در خیلی بازی ها تصمیم درست یا غلط داوری می تواند بر سرنوشت یک تیم تاثیر بگذارد؛ نباید حق گل گهر ضایع شود؛ اگر گل گهر شایسته نیست باید فقط در عملکردش در زمین مشخص شود و اگر شایسه ماندن در لیگ برتر است که هست، باید بماند و به نفع همه است که گل گهر در لیگ برتر کشور بماند.

وی در واکنش به شعار برخی هواداران مبنی بر حضور تیم گل گهر در تهران برای تمرینات گفت: از هواداران تشکر می کنم که با وجود وضعیت تیم‌شان در جدول لیگ، اما هنوز هم می آیند و با تعصب تشویق می کنند. امروز صدای هواداران گل گهر را شنیدم؛ من خودم هم دلم می خواهد تیم در سیرجان حضور دائمی داشته باشد و در این شهر تمرین کند.

جلالی تاکید کرد: زمین تمرین و امکانات کافی برای تمرینات تیم در سیرجان نیست.باشگاه تلاش می کند و من هم گفته ام به محض فراهم شدن امکانات و تجهیزات لازم، تیم را یک روز هم در تهران نگه نمی دارم. البته در لیگ برتر  چهار تیم است که شرایط مناسب برای حضور در شهر خود برای تمرینات را ندارند.

به گزارش ایسنا، مسابقه گل گهر سیرجان و ذوب آهن اصفهان از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور شامگاه شنبه با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت و داوری این دیدار را سعید رحیمی مقدم یکی از پر حاشیه ترین داوران فصل گذشته لیگ برتر کشور، سوت زد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان