شگرد دیدنی میمون برای فرار از حمله مرگبار مار کبرا! +فیلم

میمونی که بر اثر حمله مرگبار مار کبرا با مرگ فاصله‌ای نداشت، با شگردی جالب جانش را نجات داد.

باشگاه خبرنگاران: در جهان خلقت به هر جانداری ابزار مورد نیاز برای مقابله با خطرات احتمالی داده شده است. از انسان که جانداری باهوش است تا سایر جانداران هر یک شیوه‌های مختلف و متنوعی را به‌کار می‌گیرند تا بتوانند از موقعیت خطرناکی که در آن گرفتار شده‌اند، جان سالم به‌در ببرند. مانند میمون پوزه درازی (Mongoose) که با استفاده از دم خود در مواجهه با یک مار کبرا موفق شد تا در آخرین لحظه از مرگ حتمی فرار کند.

ویدئویی که توسط یک مأمور جنگلبانی هند با نام "سوسانتا ناندا" تهیه شده است، نشان می‌دهد که این حیوان چگونه در یک چشم به‌هم زدن از حمله مرگبار این مار کبرا جان سالم به‌در می‌برد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این میمون در لحظه حمله مار کبرا به هوا می‌پرد و سپس با چرخش دم خود موفق به فرار از این صحنه وحشتناک می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد که این میمون با شگردی دیدنی از چرخش دم خود برای حفظ تعادل و حرکت در هوا کمک می‌گیرد و با این اقدام موفق به فرار از مقابل مار می‌شود.

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از 3000 بیننده داشته است و همچنین با واکنش کاربران نیز همراه بوده است. یکی از کاربران با دیدن این ویدئو در کامنتی نوشت: «شگفت انگیز».

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان