امسال چه رنگی مده ؟

سلام به همه شما خوب های روی زمین !

امسال چه رنگی مده ؟

سلام به همه شما خوب های روی زمین !

چطورید مطورید  عشق های کافیئنی من ؟

گایز قبل از اینکه بریم سراغ پست امروز و آپلود کردنش برای شما خوشگلا.

باید برای این همه لطف و محبتی که به پست های سایتمون دارید کلی تشکر کنم و بهتون بگم که  باید بدونید مثل همیشه ما بدون شما هیچی نیستیم .

نمی دونید خوندن تعریف یا حتی نقد هاتون از نوشته هامون چقد می تونه بهمون انرژی بده واینکه  وقتی حس می کنیم یه عالمه کافئینی خوشگل حواسشون بهمون هست چه کیفی میده .

آخ آخ آخ الهی بمیرم براتون .

عاقا من تصمیم گرفتم امروز زیاد حرف نزنم نه اینکه کم حرف شده باشم ها ، این خیال رو از سرتون بیرون کنید که من یه روزی راجب خودم براتون نگم ، این بار فقط بخاطر اینکه اتفاق جالبی برام نیافتاده که قابل توضیح باشه سایلنت م یمونم

به هر حال ماچ بهتون ..

حالا بریم سر اصل مطلب

می دونید که به تازگی سایت معتبر پانتون رنگ سال 2020 رو معرفی کرده .

موافقید اول یه توضیحی راجب شرکت پانتون بهتون بدم و بگم دقیقا کارشون چیه ؟

پانتون که به فارسی به معنی ” همه رنگ ها ” هست اسم یکشرکتی هست  در شهر کارلستات نیو جرسی که به‌خاطر سیستم رنگ پانتون (PMS) که فضایی رنگی و اختصاصی است و در صنایع به‌ویژه چاپ استفاده می‌شود، شناخته می‌شود. از این سیستم گاهی نیز در تولید رنگ، قماش و پارچه و پلاستیک نیز استفاده می‌شود. سیستم تطبیق رنگ پانتون سیستمی برای تولید رنگ استاندارد هست. با استفاده از این استاندارد رنگ، تولیدکنندگان مختلف در مکان‌های مختلف می‌تونند به سیستم پانتون  سر بزنند تا مطمئن بشند رنگ مورد استفاده اون ها، همون رنگی هست که اون ها لازم دارند .

این شرکت هر سال یکی از رنگ های خوشگلی که درون طبیعت وجود داره رو به عنوان رنگ سال انتخاب میکنه که امسال هم رنگ آبی کلاسیک که یکی از رنگ های مورد علاقه خودم هست به عنوان رنگ سال 2020 انتخاب شده .

همینطور که دارید داخل این  عکس می بینید این رنگ از اون رنگ های دلبر و شیکه و خودم به شخصه قراره امسال چیزشو در بیارم ، شماها رو نمی دونم .

حالا امروز اومدم اینجا که داخل این پست بهتون این رنگ رو معرفی کنم و قراره رنگ هایی که به آبی کلاسیک میاد رو با هم داخل تصویر ببنیم و کیف کنیم راجبشون بحث کنیم و بزنیم تو سرو کله همدیگه .

امروز قراره از دکوراسیون گرفته تا  کلی لباس و جینگولی جات که با استفاده آبی کلاسیک طراحی شدند بخونید .

من از همین تریبون به آبی کلاسیک و دار و دسته اش سلام میگم ، ول کام تو 2020

بریم که داشته باشیم یه پست خیلی خیلی بدرد بخوره دیگه از بدونیم.بعد هی بیایید بگید فاطمه تو فلانی و چلانی ..

قبل از اینکه شروع کنم بهتره با چرخه رنگ ها آشنا بشید ، اگه به دایره زیر توجه کنید می بینید که همه رنگ های جیکس و باحال رو درون خودش داره ، یه سری رنگ ها دقیقا رو به روی هم قرار دارند مثل رنگ قرمز که رو به روی رنگ سبز هست .

این دقیقا همون چیزی هست که همه دنبالشیم ،  برای همه ما پیش اومده که لباس های رنگی خودمون رو به سختی با بعضی لباس هامون ست کنیم ، یا اینکه بعد از دیدن یه سری رنگ ها کنار هم بهمون حس خوبی منتقل نشه و پیش خودمون بگیم چرا من اینقد شلخته یا شنبه ، یکشنبه به نظر می رسم .

این اتفاق ممکنه داخل دکوراسیون خونمون هم بیافته ، مثلا اینکه تاحالا فکر کردید با اینکه لوازم منزلمون اینقد شیک و گرون قیمت هستند ولی در کنار هم اصلا خوب به نظر نمیرسند؟

حالا اجازه بدید اسمش رو بذاریم جادوی رنگ موافقید ؟

اگه دلتون میخاد که دیگه برای ست کردن رنگ ها کنار هم دیگه به مشکل بر نخورید ، این شما و این هم چرخه رنگ ، دقیقا نقطه مقابل رنگ مورد نظرتون جواب این سواله .

این درکنار چه رنگی خوشگل تره ؟

خب اگه دقت کنید نقطه مقابل رنگ آبی ، رنگ هایی تو طیف زرد و نارنجی  و کرمی هست و قشنگ دیدن شدن این رنگ ها کنار هم بستگی به روشنی و تیرگی رنگ آبی داره که  نقطه اصلی دید ما هست .

به این دکوراسیون نگاه کنید .

خوشتون اومد نه ؟

می بینید انتخاب ترکیب رنگی درست چقدر به بهتر شدن دکور کمک میکنه ؟

گایز حالا نظرتون چیه چند مدل لباس به رنگ آبی کلاسیک ببنیم ؟

در بیشتر این عکس ها ما ترکیب آبی کلاسیک رو با رنگ های مکمل خودش مثل نارنجی و زرد دیدیم

به نظر من بازی با رنگ های خیلی کیف میده ، گایز هیچ وقت از رنگ ها نترسید ، بپوشید و حالش رو ببرید ، عاما یادتون باشه هر رنگی کنار هر رنگ دیگه ای خوشگل نمیشه .

خب اکلیلی های من  من امیدوارم که همچنان تونسته باشم بهتون کمک کنم ،  حالا بگید ببینم

به نظر شما به رنگ آبی کلاسیک چه رنگ هایی میاد؟

امسال چیز آبی کلاسک رو در میارید یا نه ؟

کامنت کنید همشو میخونم .

ماچ به کلتون .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان