از سوی وزارت اقتصاد صورت گرفت؛

ارائه گزارش سالانه بدهی و مطالبات شرکت‌های دولتی به روحانی

به گزارش اقتصادآنلاین، در اجرای حکم بند (پ) ماده (1) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، گزارش بدهی‌ها و مطالبات دولت برای دوره سالانه 1397 ( به عنوان چهارمین گزارش سالانه)، به همراه لایحه بودجه سالانه 1399 کل کشور به منظور ارایه به مجلس شورای اسلامی، در معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور (مرکز مدیریت بدهی ها و دارایی های مالی عمومی) تهیه و برای رییس جمهور ارسال شد.

بر اساس این گزارش، به منظور احصا و گزارش ارقام بدهی ها و مطالبات دولت و شرکت های دولتی در اجرای حکم ماده مذکور، از آبان ماه سال 1392 تاکنون بالغ بر 19 فقره گزارش بدهی‌ها و مطالبات در مقاطع سه ماهه و سالانه برای مراجع قانونی ذیربط توسط مرکز مدیریت بدهی ها و دارایی های مالی عمومی و با همکاری ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استانها تهیه شده است.

این گزارش حاکی است، تاکنون بیش از یکصد هزار فقره گزارش از بیش از 3500 نقطه گزارشگری (واحد گزارشگر) از طریق سامانه مدیریت اطلاعات بدهی‌ها و مطالبات دولت (سماد) دریافت شده که مبنای تهیه گزارشات مجموعه دولت و شرکت‌های دولتی بوده است.

گفتنی است، فرآیند اخذ اطلاعات طبق بخشنامه معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور از سال 1395 تاکنون به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه مذکور برقرار است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان