پرکاربردترین محصول تبلیغاتی که شما آن را نمیشناسید، چیست؟!!!

شاید برای شما هم سوال باشد که چگونه میتوانید محصولی تبلیغاتی انتخاب کنید که بازدهی فراوانی داشته باشد و برای اغلب مخاطبانتان پرکاربرد باشد. در این مقاله قصد داریم محصولی پرکاربرد به شما معرفی کنیم که اغلب افراد به آن نیاز دارند. این محصول پرکاربرد تبلیغاتی میتواند نقش یک کیف سبک را بر عهده بگیرد و وسائلی که روزانه به آنها نیاز دارید را برایتان به راحتی جا به جا کند. این محصول سبک است و از وسائل شما در مقابل عوامل طبیعی مثل باران و برف و هر گونه آسیبی جلوگیری میکند. این وسیله برای دانشجویان و افرادی که مدارک خود را روزانه با خود حمل میکنند بسیار کاربرد دارد. شما براحتی میتوانید بر روی این محصول تبلیغاتی لوگو خود را چاپ بزنید و آن را به مخاطبان خود بدهید تا هر روز و پس از هربار استفاده از آن نام برند شما بر ذهن آنها نقش ببندد. این محصول تبلیغاتی پوشه دکمه دار است. در این مقاله قصد داریم در مورد پوشه دکمه دار و مزیت های آن برای شما صحبت کنیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

پرکاربردترین محصول تبلیغاتی که شما آن را نمیشناسید، چیست؟!!!

هدیه تبلیغاتی راهی برای بازاریابی

اگر می‌خواهید که سهم زیادی از بازار رقابتی را به برند خود اختصاص دهید، نیازمند تبلیغات زیادی هستید. یکی از روش‌های تبلیغاتی استفاده از محصولات تبلیغاتی به‌عنوان هدیه‌ی تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی یکی از راهکارهایی است که علاوه بر ارزش قائل شدن برای مشتری، باعث می‌شود تا برند شرکت شما شناخته شود. اگرچه برای تهیه این هدایای تبلیغاتی مستلزم پرداخت هزینه هستید، اما انتخاب درست و هوشمندانه این هدایا باعث می‌شود تا با افزایش فروش محصولات، تمامی هزینه‌ها به‌صورت سود به شرکت شما بازگردد.

هدیه‌ی تبلیغاتی می‌تواند یک کیف پلاستیکی ارزان و یا حتی یک وسیله‌ی گران مانند خودرو باشد؛ اما بهترین هدیه‌ی تبلیغاتی هدیه‌ای است که تعداد مشتری‌های بیشتری آن را ببینند و یا حتی بهتر آن را درک کنند؛ بنابراین در هنگام تهیه هدایای تبلیغاتی توجه به نکاتی مانند شناخت کافی مشتریان، کیفیت بالای محصول، زیبایی محصول، مفید بودن محصول، خلاقیت در محصول، نحوه توزیع محصول و ... بسیار تأثیرگذار می‌باشد. ازآنجایی‌که هدیه‌ی تبلیغاتی نشان‌دهنده‌ی برند شرکت شما می‌باشد؛ در نتیجه باید در انتخاب آن وسواس زیادی به خرج دهید. در غیر این صورت باعث از دست رفتن سرمایه شرکت شما می‌شود.

اگر شما هم به دنبال هدایای جذاب و خوب در جهت جلب نظر مشتری هستید، خواندن ادامه‌ی این مطلب را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در ادامه یک نوع کالای تبلیغاتی ارزان را به شما معرفی کرده‌ایم که با ارائه آن کالا می‌توانید، ضمن حفظ سودآوری، ارزش تبلیغاتی برندتان را افزایش دهید.

پوشه‌های دکمه‌دار به‌عنوان هدیه تبلیغاتی

اگر به دنبال یک گزینه‌ی مناسب برای هدایای تبلیغاتی شرکت خود هستید، پوشه‌های دکمه‌دار را به شما پیشنهاد می‌دهیم. پوشه‌های دکمه‌دار که به‌عنوان پوشه‌ی مدارک، اسناد و برگه‌ها جهت حمل و نگهداری قابل استفاده می‌باشد، علاوه بر ویژگی‌های منحصربه‎فرد، بسیار کاربردی و ارزان می‌باشد. تمامی این ویژگی‌ها باعث شده است تا این محصول به یکی از پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی در بین شرکت‌ها تبدیل شود.

پاکت دکمه دار چه مزیت هایی دارد؟

تنوع زیادی در محصولات تبلیغاتی وجود دارد. یکی از این محصولات پوشه دکمه‌دار است که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این محصول می‌تواند کمک زیادی به بهتر شناخته شدن و معرفی برندها و کسب و کارها نماید. شاید این سوال برای شما هم مطرح باشد که محصولات تبلیغاتی چه تاثیری می‌توانند در معرفی و شناخت کسب و کارها داشته باشند. زمانی که از محصولات تبلیغاتی پرکاربرد به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده شود تاثیر آن‌ها بر بالا رفتن میزان فروش و جذب مشتری نیز افزایش خواهد یافت.

استفاده درست از هدایای تبلیغاتی و انتخاب بجای آن نسبت به کسب و کار مخاطبانتان میتواند بازدهی این هدایای تبلیغاتی را چند برابر کند . از هدایای تبلیغاتی که بازدهی بسیار بالایی دارند و در سایت هدایای تبلیغاتی بهرنگ میتوانید آنها را خرید کنید می توان به خودکار تبلیغاتی ، پوشه دکمه دار، ساک دستی پارچه ای ، سررسید تبلیغاتی و فلش و پاور تبلیغاتی اشاره کرد.

با توجه به وضعیت رقابتی بازار ضرورت استفاده از شیوه‌های مختلف تبلیغاتی برای افزایش میزان فروش و موفقیت انواع کسب و کارها احساس می‌شود. زمانی که یک برند بتواند با شیوه‌های مناسب تبلیغاتی در ذهن مشتریان ماندگار شود قطعا شاهد افزایش میزان فروش و جذب مشتری نیز خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با هدایای تبلیغاتی و تاثیرگذاری این روش در معرفی برندها و کسب و کارهای مختلف در این مطلب قصد داریم در مورد استفاده از پوشه‌های دکمه‌دار بعنوان یک محصول تبلیغاتی صحبت کنیم.

پرکاربردترین محصول تبلیغاتی که شما آن را نمیشناسید، چیست؟!!!

استفاده از پوشه دکمه دار؛ روشی جدید برای معرفی برند

اصولا به افرادی که صاحب برند، شرکت، سازمان و یا کسب و کارهای مختلف هستند توصیه می‌شود که با استفاده از بهترین روش‌های تبلیغاتی به فکر افزایش میزان فروش محصولات خود باشند. یکی از این روش‌ها، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. اما در صورت استفاده از این روش تبلیغاتی حتما باید به نکات مهمی در این زمینه توجه شود که در این مقاله به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت. یکی از مهم‌ترین موارد در زمینه هدایای تبلیغاتی، شناخت کافی نسبت به مشتریان فعلی و بالقوه است. نوع فعالیت و همچنین محصولات عرضه شده توسط برند مورد نظر می‌توانند تعیین کننده مشتریان باشند. دسته‌بندی مشتریان می‌تواند گام موثری جهت شناخت نظرات و سلایق آن‌ها محسوب شوند.

 پس از دسته‌بندی مشتریان می‌توان با شناسایی و تمرکز بر روی نیازها خواسته‌ها و دیدگاه آن‌ها به شناخت بیشتری در این زمینه دست یافت. همچنین در دسته‌بندی کلی مشتریان توجه به گروه‌های سنی آن‌ها نیز می‌تواند اهمیت زیادی در انتخاب محصول تبلیغاتی داشته باشد. در حقیقت توجه به نظر و سلیقه مشتریان بدون در نظر گرفتن گروه سنی آن‌ها بعید بنظر می‌رسد.

به کار بردن خلاقیت و ایده‌های جدید در استفاده از پوشه دکمه دار

اگر قصد استفاده از روش هدایای تبلیغاتی را برای افزایش تعداد مشتریان و میزان فروش برند خود دارید بهتر است از ایده‌های نو و خلاقانه برای طراحی محصولات تبلیغاتی داشته باشید. یکی از مواردی که می‌تواند تاثیر زیادی بر ذهنیت دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی داشته باشد، به کار بردن ایده‌های نو و خلاقانه در تهیه و توزیع محصولات تبلیغاتی است.

 این ایده‌ها می‌تواند در زمینه طراحی و همچنین نحوه بسته‌بندی هدایای تبلیغاتی به کار گرفته شود. به عنوان مثال در مورد طراحی پوشه‌های دکمه‌دار، که یکی از پرکاربرد‌ترین محصولات تبلیغاتی محسوب می‌شود، می‌توان به خوبی از ایده‌های نو و خلاقانه استفاده کرد. باید به این نکته توجه داشت که عدم استفاده از روش‌های نو و خلاقانه در طراحی و توزیع هدایای تبلیغاتی ممکن است به بی‌اثر شدن این روش و هدر رفتن سرمایه منجر شود. همچنین باید به این نکته توجه داشت که صرف هزینه بالای مربوط به تهیه و توزیع چنین هدایایی بدون دریافت نتیجه مطلوب، ضرر و زیان هنگفتی را به همراه خواهد داشت. بنابراین بهتر است برای به کار بردن ایده‌های نو و خلاقانه در زمینه هدایای تبلیغاتی، از راهنمایی‌های مشاوران و کارشناسان با تجربه بهره‌مند شد. مثلا شما اگر قصد دارید از پاکت دکمه دار برای تبلیغ کسب و کار خودتان استفاده کنید باید بدانید که این هدیه تبلیغاتی اغلب برای افرادی کاربرد دارد که از خودکار یا دفتر و یا مدارک خود بطور روزانه استفاده می کنند.مثلا دانشجوها میتوانند از پوشه دکمه دار برای حمل و نقل راحت تر جزوات خود استفاده کنند. 

همانطور که میدانید در دنیای امروز تبلیغات یک عامل مهم و تاثیرگذار در موفقیت و پیشرفت یک شرکت است. به عنوان مثال اگر شما دارای یک کسب و کار قوی در حوزه شغلی خود باشید و خدمات بهتری را نسبت به سایر رقیبانتان ارائه دهید؛ تا زمانی که برند شناخته شده‌ای نداشته باشید رونق کاری خود را از دست می‌‌دهید حتی‌ ممکن است با شکست مواجه شوید. به جرئت میتوان گفت تبلیغات به شما کمک می‌‌کند تا نیمی از راه موفقیت را بپیمایید.

شما می‌‌توانید با درج لوگو، برند و خدمات شرکت خود بر روی هدایای‌ تبلیغاتیِ مختلف مانند پوشه دکمه دار به معرفی خود بپردازید؛ پس باید از این فرصت طلایی برای تبلیغ هر چه بیشتر خدمات خود استفاده کنید تا کسب‌وکار شناخته شده و پر رونقی داشته‌ باشید. در واقع تبلیغات نوعی سرمایه‌گذاری طولانی ‌مدت است که میتوانید از آن نتایج مطلوبی بگیرید.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد زمان هایی که به دنبال مدارک و اسناد مهمی هستید، آنها را پیدا نمی‌کنید  و یا اینکه باید چند برگ و خودکار را با خود به محل کار یا مدرسه ببرید و نمیخواهید که کیف خود را سنگین کنید. در چنین مواقعی حتما به این فکر می افتید که ای کاش وسیله ای جادار و زیبا و از همه مهم تر سبک داشتید تا برای حمل و نگهداری مدارکتان انقدر به زحمت نمی‌افتادید.

بله درست در همین مواقع است که شما میتوانید با داشتن یک پوشه دکمه دار پلاستیکی، اسناد و مدارکتان را از بی نظمی و ریخت و پاش نجات دهید و آنها را از آسیب‌های جدی‌ و بلایای طبیعی مانند برف و باران در امان نگه‌ دارید و اگر خوش شانس باشید می‌توانید با دریافت پوشه های طلقی تبلیغاتی در راستای نیازتان از آن استفاده کنید.

پرکاربردترین محصول تبلیغاتی که شما آن را نمیشناسید، چیست؟!!!

انواع مختلف پوشه‌های دکمه‌دار تبلیغاتی

پوشه‌های دکمه‌دار تبلیغاتی، دارای تنوع بسیاری است و به‌صورت پوشه‌ی دکمه‌دار طلقی یا پلاستیکی و پوشه‌ی دکمه‌دار پارچه‌ای به بازار عرضه می‌شود. دکمه‌های این پوشه‌ها یا به‌صورت فلزی و یا به‌صورت پلاستیکی بنا به درخواست شما تولید می‌شود. همچنین پوشه‌های دکمه‌دار تبلیغاتی دارای سایزهای مختلفی نظیر A3، A4، A5 و B5 بوده که با توجه به نیاز شما قابل تولید است.

مزایای استفاده از پوشه‌ها‌ی دکمهدار تبلیغاتی

اگر فکر می‌کنید که ارزان بودن پوشه‌ها‌ی دکمه‌دار به‌عنوان هدیه تبلیغاتی مناسب نیست، باید بگوییم که سخت در اشتباهید. حتی شرکت‌های بزرگ و مشهور نیز از پوشه‌های طلقی یا پارچه‌ای دکمه‌دار برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند. تنوع رنگی بالا، ماندگاری بالا و ضد آب بودن نوع پلاستیکی آن ازیک‌طرف و کاربرد وسیع این محصول از طرف دیگر باعث می‌شود تا این هدیه‌ی تبلیغاتی موردپسند بسیاری از افراد قرار گیرد.

ازجمله ویژگی‌های خوب پوشه‌های دکمه‌دار تبلیغاتی، امکان چاپ اختصاصی برند شرکت شما بر روی آن می‎باشد. شما می‌توانید آرم شرکت خود را به‌صورت چاپ سیلک، چاپ طلاکوب و چاپ نقره‌ای بر روی آن انجام دهید و زیبایی آن را دوچندان کنید. درواقع با چاپ برند شرکتتان بر روی پوشه‌‌های دکمه‌دار تبلیغاتی، به‌طور مستقیم و غیرمستقیم برند شرکت خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهید. با این کار بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای و به مدت طولانی تبلیغات شرکت خود را در تمامی مکان‌ها مانند ادارات، مدارس، نمایشگاه‌ها و ... می‌کنید. این ویژگی باعث می‌شود تا تبلیغات برند شما به‌صورت ناخودآگاه در ذهن بیننده حک شود.

هزینه پوشه‌های دکمه‌دار تبلیغاتی

هزینه پوشه‌ دکمه‌دار تبلیغاتی متفاوت می‌باشد و بستگی به عواملی مانند کیفیت پوشه‌، نوع چاپ بر روی پوشه‌، اندازه‌ی پوشه موردنظر، تعداد درخواستی پوشه و برند سازنده‌ی پوشه دارد.

به‌عنوان‌مثال پوشه‌های دکمه‌دار پلاستیکی، ماندگاری بالا و قیمتی پایین‌تر از پوشه‌های دکمه‌دار پارچه‌ای دارد و در مقایسه با انواع دیگر پوشه‌ها کاربرد وسیع‌تری نیز دارد و می‌توان از آن برای مدارس، بیمارستان‌ها، اداره‌جات و تمامی ارگان‌ها استفاده نمایید.

چاپ طلاکوب یا نقره‌ای اگرچه زیباتر به نظر می‌رسد، اما هزینه‌ای بالاتر نسبت به چاپ سیلک دارد.

اگر به‌دنبال یک پوشه‌ی دکمه‌دار باکیفیت هستید، پوشه‌ی طلقی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. کیفیت بالا، رنگ‌بندی متنوع در کنار قیمت مناسب ازجمله ویژگی‌هایی است که شمارا از خرید آن پشیمان نخواهد کرد.

پرکاربردترین محصول تبلیغاتی که شما آن را نمیشناسید، چیست؟!!!

5 مزیت برتر استفاده از هدایای تبلیغاتی مانند پوشه دکمه دار که شما نمی‌دانید

  • نام تجاری و برند شما راحت‌تر توسط مخاطب شناسایی می‌شود.

یکی از هدف‌های اصلی هر کسب‌وکاری این است که برند خود را به مخاطبان نشان دهد و سوال اصلی این است که چطور می‌توانید برند خود را از میان صدها برند مشابه به مخاطب خود بشناسانید و کاری کنید که در ذهنش ماندگار شود؟!

هدایای تبلیغاتی و استفاده از آنها باعث می‌شود که نام و برند شما و لوگوی تجاریتان در ذهن مخاطب شکل بگیرد و ماندگار شود.

  • هدایای تبلیغاتی نسبت به دیگر روش‌های تبلیغات هزینه کمتری دارند.

ممکن است بخواهید برای کسب‌وکارتان تبلیغات گسترده‌ای داشته باشید اما هزینه‌های گزاف تبلیغات شما را از این کار منصرف کند. در این صورت استفاده از هدایای تبلیغاتی مانند پاکت دکمه دار با قیمت پایین بهترین گزینه است. این هدایای تبلیغاتی با وجود قیمت پایین، تأثیری شگرف بر کسب‌وکار و ایجاد ذهنیت مثبت در مخاطب دارند.

  • به جای کارت ویزیت از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید!

درست است! شما می توانید به جای چاپ کارت ویزیت های گران قیمت که معمولا افراد بعد از مدتی آنها را گم می کنند یا روانه سطل آشغال می کنند از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. مسلما هیچ کس یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند و کاربردی را راهی سطل زباله نمی کند. این روش، روش خلاقانه برای حک کردن نام تجاری تان در ذهن مشتری است.

اگر نیاز به چاپ کارت ویزیت یا چاپ کاتالوگ یا بروشور و ست اداری داشتید میتوانید در سایت چاپ و تبلیغات بهرنگ در سرع ترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت و دریافت کنید.

  • استفاده از هدایای تبلیغاتی مفید

مردم معمولا کالاهایی که برایشان مفید است و از آن استفاده می کنند را همراه خود نگه می دارند. به این فکر کنید که چگونه می توانید همیشه و در هر مکانی همراه مشتریان باشید؟ آنها چه کالایی را همیشه با خود نگاه می دارند؟ پاسخ دقیقا همان چیزی است که به عنوان هدایای تبلیغاتی باید به مشتری هدیه کنید.

  • ایجاد حس خوب و ماندگار شدن در ذهن مخاطب

وقتی هدیه ای به فرد داده می شود آن شخص حس خوبی دریافت می کند و کسب و کار و برند شما در ذهن مخاطب حک خواهد شد. بنابراین تأثیر هدایای تبلیغاتی را دست کم نگیرید.

سخن نهایی

پوشه‌های دکمه‌دار تبلیغاتی یک راه خوب و ارزان برای تبلیغات وسیع شرکت شما می‌باشد. شما می‌توانید پوشه‌های دکمه‌دار را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف به‌صورت عمده خریداری کنید. سپس طرح برند و یا آرم شرکت خود را بر روی آن چاپ کنید. در صورت تمایل به خرید پوشه دکمه‌دار تبلیغاتی کافی است با کارشناسان ما در سایت بهرنگ تماس حاصل فرمایید تا هدیه تبلیغاتی خود را ثبت و در سریع‌ترین زمان دریافت کنید. همچنین همکاران ما در شرکت می‌توانند شمارا در انتخاب بهترین پوشه‌ی تبلیغاتی متناسب با بودجه‌تان راهنمایی کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

اگر نیاز به مشاوره رایگان در مورد انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی نسبت به کسب و کار خود و مخاطبینتون داشتید می‌توانید از کارشناسان ما در این زمینه راهنمایی بگیرید. استفاده از ایده‌های خاص و نوآورانه تنها عامل ایجاد کننده تمایز در وضعیت رقابتی محسوب می‌شود.

تلفن : 33072082

موبایل : 09129330940

سایت : www.behrangdesign.ir

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان