سرپرست اداره کل بحران استانداری تهران خبر داد

بهره برداری از ساختمان جدید بحران استان تهران ظرف ۱۰ روز آینده

مدیر کل بحران استانداری تهران از بهره برداری ساختمان جدید بحران استان تهران ظرف ۱۰ روز آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، منصور درجاتی در جلسه شورای مدیران حوزه عمرانی استانداری تهران با تاکید بر تحقق روند تکمیل و تجهیز ساختمان مدیریت بحران  استان تهران گفت: خوشبختانه توانستیم  با همکاری دستگاه‌های مختلف نسبت به تجهیز ساختمان جدید مدیریت بحران استان تهران گام‌های موثری برداریم و پیش بینی می‌کنیم ظرف 10 روز آینده این ساختمان برای بهره برداری آماده شود.

وی افزود: حسب دستورات معاون عمرانی استانداری تهران برای جمع‌آوری اطلاعات ماشین آلات و تجهیزات دولتی و بخش خصوصی موجود در شهرستان‌های استان تهران در قالب بانک جامعی این اطلاعات جمع آوری شده است تا هنگام بروز حوادث و بحران‌ها بتوانند از این بانک جامع بهره‌برداری کرد.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های بهارستان، قدس، پردیس و قرچک جمعیت هلال احمر در حال حاضر مستقر نیستند که با کمک خیرین توانستیم در قرچک ساختمانی در اختیار جمعیت هلال احمر قرار دهیم. امیدواریم با پیگیری‌های معاونت عمرانی در سایر شهرستان‌ها نیز محلی برای استقرار هلال احمر مهیا کنیم.

به گفته وی، در حال حاضر در شهرستان پردیس جانمایی این ساختمان انجام شده و در شهر رودهن نیز ساختمان هلال احمر آماده بهره برداری شده است. برای شهرستان قدس نیز ساختمانی متعلق به اداره کل راه و شهرسازی در نظر گرفته شده تا جمعیت هلال احمر در آن مستقر شود.

به گزارش ایسنا، در ادامه این جلسه پرندوار مدیر کل روستایی  استانداری تهران نیز از پیگیری تصویب طرح‌های هادی روستایی در سطح استان خبر داد و افزود: موانعی در روند تصویب طرح‌های روستایی وجود داشت که با برگزاری جلسات مشترک، مشکلاتی که با حوزه محیط زیست و بنیاد مسکن وجود داشت در حال حل و فصل است.

وی با تاکید بر این که بیشترین مشکلات برای تصویب طرح‌های هادی روستایی با محیط زیست وجود دارد، گفت: حریم‌ها آب‌ها و راه‌ها و مناطقی که وزارت نیرو در آن جا تجهیزاتی دارند در روند تاثیر طرح‌های هادی روستایی مشکلاتی را ایجاد کرده است. که امیدواریم با پیگیری این مسائل بتوانیم طرح‌های هادی روستایی را هر چه سریعتر به تصویب برسانیم البته هر یک از 16 شهرستان استان در این امر پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان