تذکر ۲۵ نماینده درباره منشأ بوی بد در تهران

خبرگزاری تسنیم: علی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 25 اذر) تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح ذیل قرائت کرد:

**تذکر محمود صادقی به همراه 24 نماینده تهران به رئیس‌جمهور، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر کشور: چرا درباره منشأ بوی نامطبوع در تهران و مقابله با آن اقدام موثری انجام نمی‌دهید.

**تذکر سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده کاشان به محمد اسلامی وزیر راه: چرا در طرح اقدام ملی استان اصفهان نام دومین شهرستان استان یعنی کاشان فراموش شده است.

**تذکر نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزرای اقتصاد و صنعت: تسهیل در اختصاص سرمایه در گردش به کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی فعال که تولید خود را صادر و ارز وارد می‌کنند و به وزیر میراث فرهنگی: تسریع در مرمت و بازسازی ساختمان‌های قدیمی خیابان امام (ره) شهرستان ارومیه و تذکر به همراه محجوب نماینده تهران به وزیر راه: ضرورت گنجاندن اولویت‌های اصل 31 قانون اساسی درباره کارگران و روستاییان در اجرایی طرح مسکن ملی.

**تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر نفت: چرا صدور مجدد کارت سوخت خودرو‌های سنگین تا 2 ماه طول می‌کشد.

**تذکر سیدقاسم جاسمی نماینده کرمانشاه به آقایان نمکی و غلامی وزرای بهداشت و علوم: دلیل پیگیری لایحه اصلاح کاهش سهم ایثارگران از 30 به 5 درصد چیست؟

**تذکر رضا انصاری نماینده داراب به وزیر و پرورش آموزش: چرا وعده شما برای اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان عملی نمی‌شود.

**تذکر سیدتقی کبیری نماینده خوی به منصوری غلامی وزیر علوم: دستور سریع برای تبدیل وضعیت نیرو‌های قراردادی دانشگاه فنی و حرفه‌ای صادر کنید.

**تذکر حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان به آقای زنگنه وزیر نفت: لزوم نظارت بر سوءمدیریت شرکت پخش فراورده‌های نفتی و توزیع کپسول‌های گاز در زاهدان.

**تذکر سیدمحمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر به رئیس‌جمهور: با توجه به گذشت 6 سال از دوره ریاست جمهوری شما و مسئولیت اداره اجرایی کشور نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کنید.

**تذکر سید جواد ابطحی بطحی به فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد: تعجیل در حذف رمز دوم یکبار مصرف کارت‌های بانکی و استفاده اجباری از آن با توجه به محدودیت‌های بسیاری از شهروندان.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان