رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

عامل ۴۰ سال بقای انقلاب ایثارگری مردم است

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی گفت: عامل ۴۰ سال بقای انقلاب ایثارگری مردم است و باید بکوشیم آن را در کشور گسترش دهیم.

عامل 40 سال بقای انقلاب ایثارگری مردم است

عامل 40 سال بقای انقلاب ایثارگری مردم استبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دومین همایش ملی ایثار اجتماعی درباره اهمیت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور موضوع مهمی بود که مقام معظم رهبری به آن توجه بسیاری داشتند.

وی افزود: برای توسعه این فرهنگ قرار شد تا جلسات متعددی با دانشگاهیان برگزار شود و باید در زمینه ایثار و شهادت تحقیق کنیم، به همین منظور اولین همایش با همکاری دانشگاه آزاد و دومین جلسه با دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه مقالات و کتاب‌های متعددی در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت نوشته شده است، بیان کرد: ایثار به معنای فداکاری و واگذاری حقوق خود به دیگری است تا با برنامه ریزی بتوان عده‌ای را هدایت کرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت از زمان امام حسین (ع) ایجاد شد و در زمان انقلاب و جنگ به اوج خود رسید، افزود: نهایت ایثار و شهادت مربوط به دوران انقلاب و جنگ تحمیلی است، چراکه در دوران هشت سال دفاع مقدس 230 هزار ایثارگر داشتیم.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی تصریح کرد: هر جامعه‌ای برای رشد به ایثار احتیاج دارد و فرهنگ ایثار و شهادت در طول جنگ تحمیلی به مردم ایران کمک کرد و رمز موفقیت ما بر صدام همین ایثار بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: 85 خانواده سه شهیده در کشور وجود دارد و تعداد خانواده‌های چند شهیده در کشور بسیار زیاد است.


بیشتر بخوانید: ایثار اجتماعی به قوام جامعه ایرانی کمک می‌کند


وی افزود: عامل 40 سال بقای انقلاب، ایثارگری مردم است و باید بکوشیم آن را در کشور گسترش دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی با بیان اینکه در زمینه ایثارگری کار می‌کنیم، گفت: هدف ما این است که جامعه ایرانی با روحیه ایثارگری اجتماعی آشنا و همراه شود، چراکه به کمک این فرهنگ می‌توان با هجمه دشمن مقابله کرد و به همین دلیل از فرهیختگان می‌خواهم که در این زمینه با ما همکاری کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان