معاون استاندار:

روند اجرایی تکمیل باغ موزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تسریع یابد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: لازم است هرچه زودتر وضعیت پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان تعیین تکلیف شده و مشکلات آن برطرف شود.

روند اجرایی تکمیل باغ موزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تسریع یابد

"احد جمالی "در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اشاره به اهمیت پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس، افزود: این استان جزو استان‌های نخست کشور به لحاظ اعزام تعداد رزمندگان به جبهه بوده و جای تعجب دارد که چرا هنوز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آن احداث نشده است.

وی در خصوص ادعای شرکت آب منطقه ‌ای مبنی بر قرار داشتن بخشی از زمین پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان در بستر رودخانه بشار،اظهارکرد: با توجه به اینکه احداث این پروژه هزینه زیادی در بر دارد و باید کار ماندگاری انجام شود، لازم است پدافند غیرعامل و مسائل ایمنی و فنی را در اجرای آن مد نظر قرار دهیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار قرار گرفتن طرح پروژه در اختیار شرکت آب منطقه‌ ای شد و تصریح کرد: این اعتبار نباید برگشت بخورد و هر چه سریع ‌تر این موضوع تعیین تکلیف و محل احداث پروژه مشخص شود.

جمالی در رابطه با نامگذاری معابر و خیابان‌ها به نام مقدس شهدا نیز، عنوان کرد: در این زمینه نگاه ما نسبت به شهدا نگاه ایلی و طایفه‌ای نباشد، زیرا شهدا همه برای ما قابل احترام هستند و علم ما نمی ‌تواند تشخیص دهد که مقام کدام یک از شهدا بالاتر است و نباید به گونه ای باشد که خانواده معظم شهدا احساس کنند که تبعیضی در این رابطه انجام شده است.

وی خواستار پیگیری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در خصوص برگزاری هفتمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» شد و ادامه داد: تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: می طلبد همه ادارات و سازمان‌هایی که به جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دعوت می ‌شوند حتما حضور پیدا کنند و افرادی هم در جلسه حضور داشته باشند که تصمیم ‌گیرنده باشند، زیرا ما هر چه داریم از شهدا داریم و حضور نیافتن مدعوین در این جلسات بی ‌حرمتی نسبت به مقام شامخ شهداست و قطعا با مدیران کم کار برخورد می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان