شرایط فروش اقساطی پراید وانت ویژه ۲۷ آذرماه اعلام شد + جدول

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد از ساعت ده صبح روز چهارشنبه، ۲۷ ام آذرماه، شرایط فروش اقساطی پراید وانت یا همان سایپا ۱۵۱ را در اختیار متقاضیان قرار دهد

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد از ساعت ده صبح روز چهارشنبه، 27 ام آذرماه، شرایط فروش اقساطی پراید وانت یا همان سایپا 151 را در اختیار متقاضیان قرار دهد. در این شرایط، 4 میلیون تومان وام به خریداران تعلق خواهد گرفت، که بازپرداخت آن از طریق 3 چک 4 ماهه صورت می‌پذیرد. موعد تحویل خودروها نیز سی روزه اعلام شده است. در ادامه می‌توانید شرایط فروش اقساطی پراید وانت ویژه 27 آذرماه را مشاهده نمایید:

قیمت خودرومبلغ وامبازپرداختموعد تحویل
40،313،0004،000،0003 چک 4 ماهه30 روز
پراید وانت یا سایپا 151 ، آخرین نسخه از تولیدات پراید است که مطابق رسم همیشگی خودروسازان ایرانی، توسط سایپا به بازار عرضه شد. با توجه به خروج وانت پیکان از خط تولید و قیمت نسبتا بالای وانت آریسان در مقایسه با وانت پیکان، وانت پراید به خوبی توانست جای خالی این وانت سالخورده ایرانی-انگلیسی را در مسیرهای درون شهری پر کرده و به انجام وظایف محوله بپردازد. یک دهه پیش، همین اتفاق را پراید در حوزه خودروهای ارزان قیمت رقم زد و با پیکانی که از خط تولید خارج شده بود، جایگزین شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان