مسعودی فرید در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تعیین نرخ شهریه مهدهای کودک در هفته آینده/ والدین مجبور به پرداخت هزینه غذا نیستند

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: هفته آینده میزان شهریه مهدهای کودک با توجه به نرخ تورم و سطح کیفی آن‌ها در هر استان تعیین می شود.

تعیین نرخ شهریه مهدهای کودک در هفته آینده/ والدین مجبور به پرداخت هزینه غذا نیستندحبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با افزایش شهریه مهدهای کودک اظهار داشت: پیشنهادهایی در رابطه با افزایش شهریه مهدهای کودک ارایه شده که هنوز نهایی نشده است و هفته آینده در رابطه با آن تصمیم گیری می شود.
 
وی در رابطه با میزان افزایش شهریه مهدهای کودک، افزود: هنوز در رابطه با میزان افزایش شهریه مهدهای کودک تصمیم گیری نشده و برای همین منظور در استان‌های مختلف پیشنهادهای مختلفی مطرح شده است و در هر استان در کمیته های مربوطه بررسی و رقم نهایی اعلام می شود.
 
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: خانواده ها در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در خصوص  اخذ شهریه بیشتر از تعرفه ابلاغی، می توانند با مراجعه به بهزیستی استان و یا از طریق سامانه پیامکی 3000012333 تخلف را گزارش کنند تا به آن در ستاد کشور ظرف مدت 24 تا 48 ساعت رسیدگی شود، همچنین سازمان بهزیستی، حراست سازمان و دفتر کودکان و نوجوانان علاوه بر نظارت های جاری در ابتدای سال تحصیلی، بازرسی های گروهی را از مهدهای کودک انجام می دهند که کنترل شهریه یک بخش نظارت را شامل می شود و شرایط فیزیکی و محتوای آموزشی مهدهای کودک را هم در دستور کار خود قرار داده است.
 
مسعودی فرید بیان داشت: نرخ شهریه مهدهای کودک به سطح کیفی، آموزشی و خدمات ارایه شده و همچنین نرخ تورم در هر استان و اینکه در کدام استان یا مرکز استان واقع شده باشند، بستگی دارد.
 
وی گفت: هزینه غذا به صورت جداگانه و داوطلبانه از والدین دریافت می شود، زیرا ممکن است برخی والدین مایل نباشد فرزند آن‌ها از غذای مهد کودک استفاده کند و اجباری برای دریافت هزینه غذا وجود ندارد.
 

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان