ماجرای کشف محموله سلاح در میدان ۷۲ تن قم

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری صبح امروز در مراسم معارفه دادستان جدید بندرعباس اظهار کرد: سلامت نفس و تدین و صداقت در خدمت در وجود جناب ابوالهادی دادستان پیشین بندرعباس زبانزد است و ایشان بزودی به عنوان مدیرکل بازرسی استان کهکیلوییه و بویراحمد منصوب می‌شوند تا در آن استان منشا خیر باشند.

وی افزود: انتظار به حق عامه مردم است که در هر جابجایی جدید یک تحول و دگرگونی را شاهد باشند و در تحول یک سال اخیر در دستگاه قضا که با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب همراه بوده تلاش کرده‌ایم تا با پرهیز از شعارگرایی بلکه در عمل رضایت مردم را فراهم آوریم.

دادستان کل کشور با اشاره به نقش بدنه قضایی در ایجاد احساس تحول در جامعه، عنوان کرد: با تدبیر و برنامه‌ریزی و رعایت اصول کاری رسیدن به این مهم میسر می‌شود.

حجت‌الاسلام منتظری در بیان ویژگی‌های یک مدیر خوب در نگاه امام علی (ع) تصریح کرد: حسن تدبیر در مدیریت از اسباب اصلی مدیریت مطلوب است که فقدان آن مشکل‌آفرین می‌شود.

وی گفت: در همین حوادث اخیر اگر حسن تدبیر داشتیم، این همه مشکلات را شاهد نبودیم. این همه پرونده در دستگاه قضایی نیز نشانه بی‌تدبیری است.

دادستان کل کشور با اشاره به پیشرفت‌های بدست آمده در کشور و اهمیت تدابیر اتخاذ شده در مدیریت بر این پیشرفت‌ها، خاطرنشان کرد: همان دستانی

وی از نفوذ به آسیبی مهلک یاد کرد که در مسیر پیشرفت کشور سنگ‌اندازی می‌کنند و مهم‌ترین نشانه نفوذ را مانع شدن بر سر راه پیشرفت کشور یاد کرد.

حجت‌الاسلام منتظری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد نفوذ دشمن، خاطرنشان کرد: اکنون دستان نفوذ را در عرصه اقتصادی به خوبی می‌بینیم که چگونه برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها و مستکبران با پول برخی شیوخ وابسته به اجرا در می‌آید تا تقابل با نظام را در داخل بوجود آورده و به خیال خام و احمقانه خودشان به سرنگونی نظام ما بیانجامد، اما شکست خواهند خورد.

وی به اتفاقات آبان‌ماه اشاره و اضافه کرد: برای دی‌ماه 98 طراحی فتنه آفرینی کرده بودند، اما بحث بنزین سبب شد تا برخی جیره‌خواران خود را در آبان‌ماه به میدان بیاورند و حوادث تلخی را بیافرینند.

دادستان کل کشور، ریشه این اتفاقات را در طراحی‌های سعودی و صهیونیستی عنوان و گفت: امیدوارم جمع‌بندی‌های اطلاعاتی در این زمینه را بتوان در رسانه ملی به تصویر کشید.

وی گفت: در این شرایط برخی در تریبون‌هایی اظهاراتی می‌کنند و کرکری‌هایی می‌خوانند که باید دید آیا اگر آن‌ها در اتفاقات اخیر آسیب دیده بودند، باز هم چنین می‌گفتند؟

حجت‌الاسلام منتظری اضافه کرد: در سایه امنیت است که می‌توان در مجلس و دولت و کشور قانون‌گذاری کرد و کار را پیش برد و اگر امنیت مختل شود، دیگر نمی‌توان قدمی برداشت.

وی با اشاره به تحرکات و هدایت‌های دشمنان در رخداد‌های اخیر و نقش فضای مجازی، تصریح کرد: وزارت ارتباطات با 48 ساعت تاخیر اینترنت را مسدود کرد، اما برخی امروز طلبکار شده‌اند و فضا را طور دیگری جلوه می‌دهند.

وی تصریح کرد: یک محموله سلاح در میدان 72 تن قم با گلوله‌های ویژه کشف شد که برای استفاده در درگیری‌ها و تجمعات و گرفتن جان مردم در حال انتفال به تهران بود، اما با هوشمندی دستگاه امنیتی ناکام ماندند.

 

این خبر تکمیل می‌شود...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان