امشب آخرین فرصت ثبت نام در کنکور ارشد سال ۹۹

خبرگزاری مهر: ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 از روز شنبه 16 آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org آغاز شده است و داوطلبان می‌توانند با توجه به مهلت تمدید شده تا ساعت 24 پنجشنبه 28 آذرماه 98 در این آزمون ثبت نام کنند.

آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور روز‌های پنجشنبه 28 و جمعه 29 فروردین ماه 99 در 6 گروه آموزشی و برای 141 کد رشته امتحانی و پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه‌ها و موسسات دولتی و دانشگاه‌ها و موسسات غیردولتی و پردیس‌های خودگردان برگزار می‌شود.

با توجه به اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام، داوطلبانی که تاکنون در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 ثبت نام نکرده اند و همچنین داوطلبانی که در این فرصت نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند می‌توانند نسبت به ثبت نام یا ویرایش فرم ثبت نامی خود اقدام کنند.

آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 روز‌های پنجشنبه 28 و جمعه 29 فروردین ماه 99 برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه آزمون در روز‌های 25 تا 27 فروردین ماه سال 99 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در دهه دوم خردادماه 99 بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند در نیمه دوم خردادماه 99 نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان