سرهنگ چهری خبرداد؛

دستگیری ۲ کیف قاب و ۲ مالخر در تهران

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: از دستگیری ۲ کیف قاپ و ۲ مالخر دستگیر شدند.

دستگیری 2 کیف قاب و 2 مالخر در تهران

همدستی پسرعموها  در کیف قاپی و مالخریبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کامیار چهری رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 کیف قاپ و 2 مالخر اموال سرقتی یا یکصد فقره سرقت، خبر داد و گفت:  تعدادی از شهروندان با مراجعه به کلانتری و متعاقب آن به پایگاه سوم پلیس آگاهی مراجعه و از کیف قاپی 2 موتورسوار در مرکز پایتخت شکایت کردند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که 2 تن از سارقان در محدوده خیابان شوش تردد دارند، بیان کرد: با افزایش گشت زنی‌های هفدمند، کارآگاهان موفق شدند هر 2 سارقان را هنگام تردد با موتورسیکلت شناسایی و در یک عملیات پلیسی متهمان را به نام‌های کیوان 25 ساله و صدرا 28 ساله دستگیر کنند.

چهری  ادامه داد: با انتقال متهمان به پایگاه سوم، هر دو متهم به کیف قاپی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند. کیوان که نقش قاپیدن کیف از دست شهروندان را داشت، اقرار کرد که  با صدرا هم  محلی است و از پیش با موتورسیکلت صدرا برای تامین هزینه مواد مخدر در محدوده مرکز شهر تردد و کیف شهروندان را سرقت می‌کرده‌اند و سپس پول نقد را برای خودشان برمیداشته اند و  اموال دیگر را به پسرعمویشان  به هویت احمد و دوستش نادر می‌فروخته‌اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان در گام بعدی موفق به شناسایی مخفیگاه احمد 26 ساله و نادر 25 ساله شدند و از طریق انجام یک رشته اقدامات پلیسی احمد و ناصر را که نقش مالخر داشتند در محل سکونتشان دستگیر کردند.

چهری با اشاره به عملکرد متهمان گفت: متهمان به 100 فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کرده‌اند و تاکنون 30 تن از شاکیان شناسایی شده اند؛ هر 4 متهم با دستور دادیار شعبه 1 دادسرای ناحیه 34 تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار پایگاه سوم آگاهی قرار گرفته‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان