ساخت صنایع دستی با دستگاه برش لیزری

شما با داشتن کمی خلاقیت و ابتکار می توانید سازه های زیبایی با این دستگاه بسازید و از این طریق به درآمد خوبی نیز برسید.

اگر در ابتدای کار هستید و با برنامه های مخصوص طراحی آشنایی ندارید ، نگران نباشید زیرا ده ها طرح به صورت فایل های آماده در بازار وجود دارد و شما می توانید در ابتدای کار آنها را تهیه کنید و فقط به دستگاه دستور برش یا طراحی آن را بدهید.

آموزش های لازم کار با دستگاه برش لیزر و اصول اولیه طراحی را برخی از شرکت هایی که این دستگاه ها را می فروشند در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. حتی می توانید تعدادی از طرح های آماده را نیز همین شرکت ها تهیه نمایید.

ولی مهم است که خودتان با فراگیری کار با نرم افزار های طراحی بتوانید طرح های نو و جدیدی خلق کنید که نمونه ای در بازار نداشته باشند . در اینصورت راه موفقیت و کسب درآمد برای شما راحتر خواهد بود.

اگر هم قصد دارید از طرح های آماده در بازار استفاده نمایید با پیشنهاد میکینم آنها را ترکیبی از چند ماده بسازید مثلا فقط از چوب استفاده نکنید و کمی مواد دیگر هم برای زیبایی بیشتر در آنها بکار ببرید.

به عنوان نمونه برای ساخت شلف سیب زمینی و پیاز داخل آشپزخانه از پایه و میله های استیل هم استفاده کنید و..

 

ساخت لوازم با تلفیقی از چوب ، پلکسی گلاس و فلز

با دستگاه برش لیزر خانگی می توانید انواع قاب عکس رومیزی و دیواری بسازید که هم چوب و هم پلکسی گلاس ( طلق قطور شیشه نما ) در آن بکار رفته باشد.

اکثر افرادی که در حال ساخت لوازم تزئینی در بازار هستند معمولا فقط از یک ماده برای ساخت قطعات خود استفاده می کنند و آن معمولا چوب های ام دی اف با قطر سه میلی متر است . ولی شما با خلاقیت می توانید چند ماده را باهم تلفیق کنید و کارهای بکری بسازید.

مثلا قاب های عکس و تابلو هایی بسازید که تلفیقی از چوب ، پلکسی گلاس و چرم باشد

 

فکر کنید و ببینید چه کارهای زیبایی می توان با تلفیق این سه ماده ساخت !

ساخت صنایع دستی با دستگاه برش لیزری

از دیگر لوازمی که می توانید بسازید : انواع ساعت دیواری ، لوازم آشپزخانه مانند شلف نگهداری پیاز و سیب زمینی ، جای کارد، جعبه قاشق و چنگال ، انواع تندیس ها ، لوح ها ، جعبه جواهرات ، پایه کیک ، آباژور ، لوستر ، قطعات و سازه های دکوری مانند عروسک یا مجسمه و.. را نام برد.

 

حکاکی بر روی شیشه و سنگ

یکی دیگر از توانایی های دستگاه های برش و حکاکی لیزری که می توان در خانه یا مغازه از آنها استفاده کرد ، حکاکی بر روی شیشه ، سرامیک و سنگ است .

دقت حاکی دستگاه های حکاکی لیزری فوق العاده بالا است بنا براین تصاویر را به راحتی می توان برروی شیشه و سنگ حکاکی کرد.

 

ساخت انواع کیف ، کفش و صنایع دستی چرمی

قابلیت مهم دستگاه برش لیزری ، دقت و سرعت برش و حاکی بالای آن است . می توانید انواع الگو های ساخت کیف ، کمربند ، کفش و .. را بر روی چرم برش بزنید و یا روی آن حکاکی کنید و به راحتی قطعات برش خورده و حکاکی شده را به هم بدوزید و یک محصول نفیس چرمی بسازید . بازار چرم همیشه بازار جذاب و سود آوری بوده است.

 

ساخت انواع عروسک های نمدی و تلفیقی

بسیاری از عروسک ها و مجسمه های فانتزی که در بازار می بیند توسط همین دستگاه برش و حکاکی لیزری آماده شده است .

مجسمه ها یا تندیس های فانتزی تلفیقی از چوب ، پلکسی گلاس ، چرم و پارچه ، نمد و.. هستند که با سر هم کردن آنها یک اثر زیبا خلق می شود.

برای ساخت آثار هنری و فانتزی با دستگاه برش و حکاکی لیزری ، هیچ محدودیتی وجود ندارد و این شما هستید که می توانید با ابتکار خود آثار زیبایی خلق کنید و درآمد خوبی از این طریق بدست آورید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگا ههای برش لیزری و قیمت روز آنها بر روی آدرس زیر کلیک نمایید.

https://printcnc.com

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر