ماهان شبکه ایرانیان

جام جهانی فوتبال جوانان - ۲۰۱۷ کره جنوبی

پیروزی میزبان و انگلیس در روز شکست آلمان و آرژانتین

روز نخست جام جهانی فوتبال جوانان با پیروزی کره جنوبی و انگلیس و شکست تیم‌هایی مانند آلمان و آرژانتین به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، جام جهانی جوانان در روز نخست با برگزاری 4 دیدار در کره جنوبی پیگیری شد که انگلیس، کره‌جنوبی، مکزیک و ونزوئلا پیروزهای روز نخست این مسابقه‌ها بودند و تیم‌های آلمان، آرژانتین، گینه و وانوآتو طعم شکست را در نخستین بازی چشیدند.

گروه A

کره جنوبی 3- گینه صفر

در آخرین بازی امروز، کره جنوبی میزبان مسابقه‌ها،‌ توانست با اقتدار و با حساب 3 بر صفر نماینده آفریقا را شکست دهد و به همراه انگلیس در صدر جدول این مسابقه‌ها قرار بگیرد. برای کره جنوبی در این دیدار لی سئونگ وو، لی مین هیوک، پایک سئونگ هو گلزنی کردند.

انگلیس 3 – آرژانتین صفر

دو قدرت برتر فوتبال اروپا و آمریکای جنوبی قرار گرفتند که انگلیس توانست با نتیجه قاطع 3 بر صفر آرژانتین را از پیش رو برداشت و در صدر جدول این گروه جای گرفت. برای سه‌شیرها دومنیک کالورت لوین آدام آرمسترانگ و دومنیک سولانکه از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند. همچنین لائوتارو مارتینز از آرژانتین در دقیقه 78 با کارت زرد از بازی اخراج شد.

جدول گروه A

1- انگلیس، 3 امتیاز، تفاضل گل 3+

2- کره جنوبی، 3 امتیاز، تفاضل گل 3+

3- گینه، بدون امتیاز، تفاضل گل 3-

4- آرژانتین، بدون امتیاز، تفاضل گل 3-

گروه B

مکزیک 3 – وانوآتو 2

در نخستین دیدار از این گروه مکزیک به مصاف نماینده کم نام و نشان اقیانوسیه یعنی وانوآتو رفت و در حالی که با دو گل از این تیم پیش بود بازی به تساوی دو بر دو کشیده شد اما در دقیقه 94 سبزپوشان آمریکایی توانستند این تیم را با حساب 3 بر 2 شکست دهند.

برای مکزیک کوین ماگانا، رونالدو سیسنروس و ادسون آلوارس توانستند دروازه حریف را باز کنند و گل‌های وانوآتو را بونگ‌کالو و رونالدو ویلکینز به ثمر رساندند.

ونزوئلا 2- آلمان صفر

نخستین شگفتی این مسابقه‌ها را نماینده آمریکای جنوبی خلق کرد و توانست تیم ملی جوانان آلمان را از پیش رو بردارد. ونزوئلا در این بازی با برتری 2 بر صفر از زمین خارج شد و صدرنشین این گروه از مسابقه‌ها لقب گرفت.

برای ونزوئلا رونالدو پنا و سرخیو کوردوا موفق به گلزنی کردند.

جدول گروه B

1- ونزوئلا، 3 امتیاز، تفاضل گل 2+

2- مکزیک، 3 امتیاز، تفاضل گل 1+

3- وانوآتو، بدون امتیاز، تفاضل گل 1-

4- آلمان، بدون امتیاز، تفاضل گل 2-

در ادامه این مسابقه‌ها، فردا تیم ملی فوتبال ایران نیز از ساعت 12:30 به وقت تهران، در ورزشگاه جام جهانی ججو به مصاف کاستاریکا می‌رود.

برنامه روز دوم مسابقه‌ها

گروه C

پرتغال – زامبیا، ساعت 9:30

ایران – کاستاریکا، ساعت 12:30

گروه D

آفریقای جنوبی – ژاپن، ساعت 12:30

ایتالیا – اروگوئه، ساعت 15:30

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان