عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

ناتوانی طرح ترافیکی شهرداری در مقابله با آلودگی هوای تهران

حجت نظری گفت: شهرداری با اجرای ناموفق طرح ترافیکی خود نتوانست در مقابله با آلودگی هوا ایستادگی کند.

ناتوانی طرح ترافیکی شهرداری در مقابله با آلودگی هوای تهران

ناتوانی طرح ناموفق ترافیکی در مقابله با آلودگی هوای تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بشیر حجت نظری عضو شورای شهر تهران در یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: آلودگی هوا معضلی است که باید راهکار مناسبی برای آن پیش رو داشته باشیم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه 17 دستگاه در این زمینه نقش دارند، گفت: نشان داده‌ایم که هیچ کدام از ما 17 دستگاه نتوانسته‌ایم موفق عمل کنیم و این موضوع غیرقابل انکار است.

او با تأکید بر اینکه شهرداری با اجرای ناموفق طرح ترافیکی خود نتوانست در مقابله با آلودگی هوا ایستادگی کند، تصریح کرد: دستگاه‌های دیگر نیز مشکلات مشابهی را مطرح کرده‌اند و به نظر بهتر است زمانی که نمی‌توانیم حرف بزنیم حداقل آن را بیان نکنیم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اعلام شده بود همه مراکز آموزشی و دانشگاهی برای روز شنبه تطعیل هستند و بعد از آن هر یک از دانشگاه‌های آزاد و وزارت علوم اعلام کردند که دانشگاه‌ها دایر است، گفت: این موضوع سبب شد که تردد خودرو‌ها در طول روز افزایش یابد و شاخص آلودگی بیشتر شود و به مرز ناسالم برای همه گروه‌ها برسد.

حجت نظری تصریح کرد: اگر یک هفته هم به دلیل آلودگی تعطیلی اعلام شود، مشکلی رخ نمی‌دهد و اگر از قبل تعطیلی‌ها را اعلام کنند خانواده‌ها می‌توانند از شهر خارج شوند تا شاید مقداری هوای پایتخت بهبود یابد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان