افزایش سه برابری حضور دانشجویان در راهیان نور غرب و شنالغرب

دبیر قرارگاه راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی گفت:اردوهای راهیان نور از لحاظ کمی و کیفی همواره رو به افزایش است.

افزایش سه برابری حضور دانشجویان در راهیان نور غرب و شنالغرب

به گزارش ایسنا، دکتر محمد جواد نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور و دبیر قرارگاه راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی در جلسه ماهانه شورای سیاست گذاری راهیان نور‌ کشور با اشاره به اثرات مثبت راهیان نور در فضای عمومی دانشگاه های کشور توضیح داد: اصلی ترین این اثرات در واقع کادر سازی و تربیت نسل جوان مومن متعد و انقلابی است.

وی شکل گیری راهیان نور را از حرکت‌های دانشجویی دانست و گفت: فضای تربیتی و آموزشی در اردو های راهیان نور آماده است و محوری‌ترین رسالت‌های ما کادر سازی و تربیت نیروهای مومن و متعهد انقلابی است که راهیان نور در واقع بستری مناسب و تاثیر گذار برای تحقق وشکل گیری این مهم است.

نیک روش در خصوص رشد کمی وکیفی اردو های راهیان نور دانشجویی یادآورشد: راهیان نور در واقع موجی است که پایان ندارد و این فضا همواره در دانشگاه‌های کشور مورد استقبال قرار گرفته و از لحاظ کمی و کیفی همواره رو به افزایش است.

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه میزان اعزام دانشجویان در راهیان نور غرب و شمالغرب کشور در سال جاری نسبت به آمار سال گذشته سه برابر شده است، گفت: ما در سازمان بسیج دانشجویی همه ساله شاهد این موضوع هستیم که در خصوص اردو های راهیان نور دانشجویی همواره تقاضا بیشتر از سهمیه‌ها است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان