حاج حسین خسروخاور:

هیچ انتظاری جز ولایت‌مداری از ملت ایران نداریم

ایسنا/یزد یک جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی که به دلیل نوع جراحت از ناحیه صورت بیش از ۳۶ سال خود را خانه‌نشین کرده است، با بیان این‌ که هشت سال دفاع مقدس الگوی مناسبی برای مسئولان کشور است، گفت:‌ ولایت‌مداری و همبستگی تنها راه توسعه همه جانبه کشور است.

هیچ انتظاری جز ولایت‌مداری از ملت ایران نداریم

«حسین خسروخاور» صبح امروز یکشنبه یکم دیماه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این‌ که ما جانبازان هیچ انتظاری جز ولایت‌مداری از ملت ایران نداریم، اظهار کرد: جوانان و نسل امروز انقلاب بدانند تنها راه حراست از ارزش‌های اسلام ناب محمدی همبستگی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

وی تکیه بر توان داخلی را از دیگر الزامات اجرایی توسط مسئولان نظام دانست و افزود:‌ در هشت سال دفاع مقدس بسیاری از کشورهای دنیا علیه ایران بودند، ولی ملت ما با تکیه بر توان و اراده دینی خود توانستند در مقابل استکبار ایستادگی کنند و بر آنها پیروز شوند.

این جانباز 70 درصد دفاع مقدس هشت سال دفاع مقدس را الگویی مناسب برای نسل امروز دانست و گفت:‌ پاسداری از خون شهدا اولین و مهم‌ترین وظیفه مسئولان و اقشار مختلف جامعه اسلامی ایران است.

خسروخاور در ادامه ضمن قدردانی بابت برگزاری مراسم نکوداشت وی، تصریح کرد:‌ ما باید به هر بهانه‌ای یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم، چرا چون این مهم ملت و جوانان ما را از توطئه‌های شوم دشمنان بیمه می‌کند.

وی جانبازی را موهبت و فرصتی شایسته برای بندگی حق تعالی دانست و بیان کرد:‌ همه رزمندگان،‌ شهدا و جانبازان دفاع مقدس برای رضای خدا و انجام وظیفه دینی در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شدند.

این جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی با اشاره به 36 سال خانه‌نشینی خود، گفت: درک ظهور امام زمان(عج) و ملاقات با مقام معظم رهبری دو آرزوی خود اوست.

چندی پیش مراسم نکوداشت حاج «حسین خسرو خاور» جانباز 70 درصد میبدی با حضور مسئولان و جمعی از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان