خرید زمین در گیلان

خرید زمین در استان شمالی گیلان با موقعیت خیلی خوب و امتیازات کامل جهت ساخت ساز و بهره برداری های مختلف با سایت دیجی ویلا

برای خرید زمین چند گزینه پیش روی شما وجود دارد که میتوانید برای خرید بهتر و بهینه تر از آن ها استفاده کنید، که در زیر به تفکیک هر کدام میپردازیم.

خرید زمین در گیلان

خرید زمین روستایی(فروش زمین روستایی در  استان گیلان)

زمین روستایی ویژگی های بی نظیری دارد که زمین های دیگر آنها را دارا نمی باشد،یکی از آن ویژگی ها طبیعت بکر است، یعنی شما میتوانید زمینی را خریداری کنید که در منطقه ای وجود دارد به دور از سر و صدا و با  آب و هوای خوب و مطلوب  ویژگی دیگر تسریع در گرفتن مجوزهای ساخت ( زمین با سند تک برگ ) و بهره برداری هست، چون شما با سرعت میتوانید مدارک لازم جهت ساخت و بهره برداری را دریافت کنید،  ویژگی دیگر که حائز اهمیت است ، زمین روستایی ارزان است چون غالبا زمین های روستایی ارزان بوده و قیمت مناسب تری نسبت به دیگر زمین ها دارند.

فروش زمین با کاربری مسکونی

خرید زمین ساحلی

سرمایه گذاری با خرید زمین ساحلی نزدیکی دریا همیشه به عنوان گزینه های ارزشمند برای سرمایه گذاران در بخش ملک  می باشد.زمین های ساحلی ممکن است از نظر قیمت نسبت به زمین های شهرکی و شهری دارای قیمت پایین تری باشد  و علاوه بر این بخاطر نزدیکی به دریا و هوای مطبوع و ارزشمندی ساخت و ساز همواره مورد استقبال خریداران واقع می شود.

زمین هکتاری ارزان

خرید زمین هکتاری ارزان در گیلان

به دنبال خرید زمین وسیع با قیمت پایین هستید؟ ما به شما زمین های هکتاری دیجی ویلا را پیشنهاد می کنیم. این زمین هکتاری یکی از پیشنهاد های ما به شماست . اگر در زمینه انبوه سازی و ساخت و ساز فعالیت دارید گزینه خوبی را انتخاب کرده اید. ویژگی مهم زمین های هکتاری وسعت آنها در مقابل قیمت پایین می باشد. زمین های هکتاری برای همه افرادی که برای فعالیت خاصشان نیاز به زمین وسیع دارند بسیار عالی می باشد. انبوه سازان یا کسانی که ایده تولیدات انبوه کشاورزی دارند یا به عنوان مثال شخصی که در صدد پرورش یک گونه خاص جانوری است و نیاز به اکوسیستم وسیع دارد همه اینها اهمیت زمین های هکتاری را درک می نمایند. در آخر دیجی ویلا برای شما که به دنبال خرید زمین های هکتاری در گیلان هستید پیشنهادات ویژه ای دارد.

زمین هکتاری گیلان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان