تساوی شهرداری ماهشهر و پرسپولیس در نیمه نخست

نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری ماهشهر و پرسپولیس در جام حذفی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تساوی شهرداری ماهشهر و پرسپولیس در نیمه نخست

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال شهرداری ماهشهر و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت 15 و در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند. نیمه اول این مسابقه با نتیجه صفر- صفر به پایان رسید.

مطابق انتظار پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار گرفت اما نمی‌توانست موقعیتی روی دروازه حریف ایجاد کند. پرسپولیسی‌ها با پاس‌کاری‌های متعدد سعی می‌کردند هافبک‌ها و مدافعان شهرداری ماهشهر را به اشتباه بیندازند و از لایه‌های دفاعی‌شان عبور کنند که تا دقیقه 22 خیلی موفق نبودند تا این که بشار رسن روی پاس وحید امیری به سمت دروازه حریف شوت زد و دروازه‌بان توپ او را راهی کرنر کرد.

بازیکنان شهرداری هم سعی می‌کردند روی ضد حملات به دروازه پرسپولیس نزدیک شوند. آن‌ها در بعضی دقایق بازی هم در این کار موفق بودند و توانستند چند ضربه کرنر و ایستگاهی روی دروازه پرسپولیس ارسال کنند که کم خطر هم نبودند.

بیش‌تر دقایق بازی در نزدیکی محوطه جریمه شهرداری دنبال شد اما پرسپولیسی‌ها درایجاد موقعیت گل ناتوان بودند.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد نادری (کارت زرد دقیقه 28)، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و علی علیپور.

ترکیب شهرداری ماهشهر: علیرضا سلیمی، محسن ورزکار، میلاد رخشان، اویس کردجهان، رسول رضایی، صادق بوصبیه، علی فرهنگ، سجاد عباسی، امیرحسین طاحونی، جهانگیر عسکری و الیاس صالحی.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان