مخبر در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

فعالیت بیش از یک هزار متخصص جوان در کارخانه کاغذسازی خوزستان

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: یک هزار و ۷۰۰ متخصص جوان در کارخانه کاغذ سازی خوزستان مشغول به کار هستند.

فعالیت بیش از یک هزار متخصص جوان در کارخانه کاغذسازی خوزستان

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ظهر امروز در آیین امضای تفاهم‌نامه تأمین مالی طرح تولید کاغذ در استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سالانه نزدیک به 285 میلیون دلار کاغذ وارد کشور می‌شود.

او با بیان اینکه این کارخانه 240 هزار تنی است که 38 درصد نیاز کشور را تأمین می‌کند، گفت: یکی از ویژگی‌های این کارخانه این است که منطقه‌ای کم برخوردار شکل گرفته است.

مخبر ادامه داد: در حالت عادی سالانه 6 میلیون اصله درخت برای کاغذسازی صرف می‌شود، اما با راه اندازی این کارخانه از قطع درختان جلوگیری می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: با موادی که در حال حاضر موجب آلودگی در منطقه خوزستان می‌شود، کاغذ تولید می‌شود.

او با بیان اینکه نزدیک 9 هزار میلیارد تومان سرمایه گزاری شده است، گفت: با پشتیبانی صندوق توسعه ملی، بانک پارسیان، صنعت و معدن سپه و ملی این اتفاق رخ داده است.

مخبر گفت: این کارخانه ظرف سه سال به بهره برداری می‌رسد و از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی و تولید است.

او با بیان اینکه یک هزار و 700 نفر از متخصصان جوان در این پروژه مشغول فعالیت می‌شوند، گفت: ستاد اجرایی در این گونه طرح‌ها ماندگار نیست و به محض اینکه راه اندازی شود به مردم واگذار خواهد شد.

مخبر افزود: ما وسیله‌ای برای انتقال اقتصاد دولتی به اقتصاد خصوصی هستیم و سالانه 65 شرکت را به مردم واگذار می‌کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر