پیام اینستاگرامی سفیر ایران در پایان ماموریتش در مسکو

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مهدی سنایی در پیام خود خطاب به دنبال کنندگان صفحه اجتماعی خود نوشته است: دوره خدمتم به عنوان سفیر ج.ا.ایران در روسیه به سر رسید. در اینجا می خواهم از همه شما دوستانم در فضای مجازی که در این مدت با تشویق‌ها، پیام‌ها و پیشنهادهای جالب مرا همراهی کردید سپاسگزاری کنم. تاثیر و نقش فضای مجازی چنان بسیار است که مرزبندی آن با دنیای حقیقی امکانپذیر نیست و صمیمانه عرض میکنم که بسیاری از کامنت‌ها و پیام‌های شما برایم الهام بخش بود و ایده‌های تازه‌ای در کارم مطرح می‌کرد و بابت آن و همچنین همه انرژی مثبتی که می‌دادید از شما ممنونم.
با ایرانیان عزیز مقیم روسیه، دانشجویان، تجار، پزشکان و سایر عزیزان، در تمام مدت ارتباط صمیمی داشته‌ام و در کنار هم بوده‌ایم که بابت این همراهی از آنان سپاسگزارم.
در طول شش سال گذشته با وجود سختی‌ها، با اهتمام، جدیت و هماهنگی که به کار گرفته شد، خوشبختانه روابط #ایران عزیزمان با همسایه مهم شمالی هم از جهت کمی و هم کیفی تحولات مثبت بسیاری را شاهد بود.
این واقعیت بارها از زبان مقامات دو کشور و همچنین تحلیل گران بین المللی بیان شده است.
سطح تعاملات دو کشور در همه حوزه های سیاسی، امنیتی، منطقه‌ای، بین‌المللی، دفاعی، علمی، دانشگاهی، مطالعاتی و فرهنگی ارتقاء یافت و برای این منظور ساختارها و دیالوگ‌های مختلفی شکل داده شد.
در حوزه اقتصادی نیز اسناد پایه و ضروری امضا، مجوز صادرات سه گانه محصولات لبنی، دامی و آبزیان گرفته و این محصولات ایرانی وارد بازار روسیه شد. تعرفه‌ها برای اقلام اصلی کاهش یافت و در نتیجه آن صادرات ایران به روسیه طی چند سال چند برابر گردید.
همچنان‌که اخیرا وزیر روس و رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی اعلام کرد چندین پروژه بزرگ
در حوزه انرژی اتمی، حرارتی، نفت و راه آهن از سوی روسیه در ایران آغاز شد.
روابط اقتصادی دو کشور همانند ارتباطات مردمی طرفین، ظرفیت های تحقق نیافته بسیاری دارد و امیدوارم با زمینه هایی که فراهم شده و با پیوستن ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا که اخیرا اجرایی شد بخش تجاری و اقتصادی دو کشور بتواند از این ظرفیت‌ها بهره بگیرد.
برای بنده به عنوان یک خدمتگزار در این مسیر مهم تر از هر چیز تامین منافع ملی و تحقق اهداف کشور و مردم شریفمان بوده و تمام توانم را در این مسیر به کار گرفته‌ام.
خداوند سبحان را شکرگزارم که این توفیق را برایم فراهم کرد و برای همه‌ی شما و میهن عزیزمان ایران سربلندی آرزو میکنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر