مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در بلاتکلیفی است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرکز فرهنگی در اکثر استان‌های کشور یا به اتمام رسیده و یا در حال اجراست اما هنوز در این استان پیشرفت فیزیکی مطلوبی ندارد.

مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در بلاتکلیفی است

"سرهنگ امیرعباس آسمند" در گفت وگو با ایسنا افزود: 13 هزار متر زمین جهت راه اندازی مرکز فرهنگی از اراضی سپاه فتح استان به این بنیاد اختصاص داده شده بود.

وی اظهار کرد: طی سفری که سال گذشته سردار کارگر به این استان داشت، مبلغ 5.5 میلیارد تومان اعتبار جهت راه اندازی این مرکز فرهنگی مشاع با استان چهارمحال و بختیاری به این بنیاد اختصاص داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون برای مطالعات این پروژه 200 میلیون تومان اعتبار، برای خاک برداری 220 میلیون تومان و برای پارکینگ و فضای داخلی نیز 200 میلیون تومان تخصیص یافته و هزینه شده است.

آسمند تصریح کرد: اخیرا امور آب منطقه‌ای استان در خصوص محل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان ایراداتی مبنی بر اینکه زمین مرکز در حریم رودخانه بشار قرار دارد، گرفته و فعلا از تغییر کاربری زمین خودداری کرده‌اند.

وی ادامه داد: مرکز فرهنگی در اکثر استان‌های کشور شروع شده که در برخی از استان‌ها به اتمام رسیده و در برخی نیز در حال اجراست اما هنوز در این استان پیشرفتی نداشته و در بلاتکلیفی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استاندار و نماینده ولی فقیه در استان تاکید بر تسریع در روند اجرایی این مرکز فرهنگی دارند. چرا که با گسترش فعالیت فرهنگی می‌توان به نشر ارزش‌های دفاع مقدس که ترکیبی از عاشورا و انقلاب اسلامی است کمک کنیم و آن را به نسل‌های جدید انتقال دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان