کوهپایه زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تیرماه، زمان رسیدگی به اتهامات ۲ متهم پرونده فساد نفتی/الزوم حضور بابک زنجانی در دادگاه

وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: تیر ماه دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان ردیف دوم و سوم موسوم به فساد نفتی برگزار می شود و حضور بابک زنجانی در این دادگاه الزامی است.

تیر ماه زمان رسیدگی به اتهامات 2 متهم پرونده فساد نفتی است/الزوم حضور بابک زنجانی در دادگاه
رسول کوهپایه‌زاده وکیل مدافع  بابک در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با محاکمه متهم‌های ردیف دوم و سوم پرونده فساد نفتی، اظهار داشت: در تیرماه سال جاری در شعبه 28 دادگاه انقلاب دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان ردیف دوم و سوم پرونده فساد نفتی برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه حکم اعدام دو متهم دیگر این پرونده نقض و پرونده به شعبه هم عرض ارسال شده است، افزود: با توجه به اینکه اتهام هر سه متهم این پرونده در ارتباط با همکاری آنها با شرکت نفت است و همچنین با توجه به مطالبی که در شعبه 28 دادگاه انقلاب مطرح و دفاعیاتی که از سوی دو متهم دیگر این پرونده اخذ می شود، قطعا مرتبط با نحوه فعالیت و پرونده موکلم است؛ لذا ضروری است که دادگاه جهت کشف حقیقت و احراز واقعیت با احضار موکل، توضیحات لازم را از وی اخذ کند.

وکیل مدافع بابک زنجانی بیان کرد: همانطور که معاون اول قوه قضاییه اشاره کرد، به هر حال حکم  دو متهم دیگر نقض شده و شاید لازم باشد که از بابک زنجانی هم تحقیقاتی صورت گیرد، به همین دلیل حضور موکل و اخذ توضیحات از وی شاید بتواند دادگاهی را که رسیدگی مجدد می کند به کشف حقیقت و اجرای عدالت رهنمون کند.

کوهپایه‌زاده افزود: اگرچه ما نسبت به حکم موکلم درخواست اعاده دادرسی کردیم و دیوان عالی حکم بدوی دو متهم دیگر این پرونده را نقض کرده و دستور رسیدگی مجدد داده است، ولی موضوع پرونده واحد است؛ لذا باید به لحاظ کشف حقیقت و به نحو مقتضی از موکلم تحقیقات انجام شود.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان