ماهان شبکه ایرانیان

زندگی ۸۲ شهید بوشهرکتاب شد

رئیس کمیته جمع آوری آثار شهدا کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر گفت:راه اندازی سایت خبری حماسه سازان در فضای مجازی و چاپ ۸۲ عنوان کتاب آثار شهدای استان بوشهر انجام شده است.

زندگی 82 شهید بوشهرکتاب شد

به گزارش ایسنا، سردار رمضان زیراهی در نشست هماهنگی برگزاری کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر توضیح داد: با جمع آوری آثار به شکل مکتوب و دیجیتال، آماده برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر هستیم.

رئیس کمیته جمع آوری آثار شهدا کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر افزود: تاکنون طراحی و ساخت یک آلبوم 10 برگی از شهدا جهت تقدیم به خانواده شهیدان استان، راه اندازی سایت خبری حماسه سازان در فضای مجازی و چاپ 82 عنوان کتاب آثار شهدای استان بوشهر انجام شده است.

وی افزود: تهیه 600 عنوان شهدانامه، جمع آوری اسناد و پرونده مکتوب برای هر شهید تا 50 صفحه و جمع آوری مقالات علمی و پژوهشی از دیگر فعالیت این کمیته تا کنون بوده است.

زیراهی گفت: تهیه فیلم‌های مستند، جمع‌آوری 6000 گیگ و 3000 دی وی دی از مجموعه آثار شهدا، تکمیل کتابخانه کنگره و انتقال اسناد و کتب مربوط به کنگره سرداران و 2000 شهید در اوایل دهه هشتاد در استان بوشهر به دبیرخانه کنونی از دیگر اقدامات انجام شده محسوب می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان