برای آلودگی هوا هم سورپرایزمان کنید!

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز

برای آلودگی هوا هم سورپرایزمان کنید!

فرزین پورمحبی

شاید به‌خاطر وفور سورپرایزها و معجزاتی که در هزاره سوم هر روز خدا به لطف کاربلدی و شوخ‌طبعی مسئولان نصیب‌مان می‌شوند بعضی از خلایق یادشان رفته باشد که دقیقا چند سال قبل و حدودا در چنین ساعاتی یک مسئول خوش‌قریحه دیگر برای رفع آلودگی هوای تهران با پیشنهاد آب‌پاشی توسط هواپیمای سم‌پاش - دور از جان‌تان - ما را سورپرایز کرد! البته با این سورپرایز حتی هوا برای پرستوهای عاشق معلق در هوا دونفره نشد چه رسد به این‌که ذرات معلق در هوا برای‌مان معطر شوند!  اما باری به هر جهت خاطره خوش یک سورپرایز خوشمزه کنار سورپرایزهای خوشمزه دیگر در اذهان عمومی به خوبی و خوشی ماندگار شد و به یادگار ماند!  
روی‌هم‌نرفته، مسئولان منزه ما هیچی که نباشند منزح‌اند (دارای مزاح) و اگر نمی‌توانند با افزایش حقوق، کاهش قیمت‌ها، ایجاد کار، تسهیلات ازدواج و... خاطرمان را مسرور کنند در عوض سعی‌شان را می‌کنند که با این ژانگولربازی‌ها و حرکات محیرالعقول گل لبخند را بر لبان‌مان معلوم کنند!
حال که مسئول سورپرایزکننده دیگری در ایام خوش جوانی و تحریم شدنش به جز قطع اینترنت شگفتی بزرگتری را رو کرده است - خودتان به قدر کافی از جزئیاتش باخبرید - و با توجه به این‌که تاکنون این سورپرایز مجوز حمل هیچ محموله پستی را نگرفته است، ما هم ناغاقل به ذهن مبارک‌مان رسید که در تکمیل فرآیند سورپرایزیسیون‌ها پیشنهاد دهیم این دو شگفتی قرن (هواپیمای آب‌پاش و کفترنامه‌بر مصنوعی) با هم عجین شوند و از دل‌شان یک شگفتانه و یا به قول خود مسئولان، سورپرایز جدید بیرون کشیده شود! یعنی این‌بار کار آب‌پاشی تهران به عهده «په‌په‌» شگفت‌انگیز و یا همان تولید ملی وزیر جوان گذاشته شود (توضیح: په‌په‌= پهپاد پست هوایی) خدا را چه دیدید شاید همین سورپرایز همچون تیم دانمارک در مسابقات فوتبال یورو 1992 شگفتی‌ساز شد و آلودگی تهران را شتر دیدی ندیدی کرد! اگر هم از این کارها نکرد مهم نیست، در عوض خاطرمان را خوش و خرم کرد! توجه داشته باشید: خنده بر هر دردی از جمله آلودگی هوا دواست!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر