بهاروند: فوتبال تنها مربوط به آقایان نیست /VAR در فصل جدید الزامی می‌شود

ایسنا/بوشهر رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: جای خوشبختی دارد که یک خانم هم در انتخابات هیات فوتبال استان بوشهر کاندید شده است و این نشان می دهد که فوتبال یعنی خانواده و تنها مربوط به آقایان نیست.

بهاروند: فوتبال تنها مربوط به آقایان نیست /VAR در فصل جدید الزامی می‌شود

حیدر بهاروند پیش از ظهر امروز در مجمع انتخابی هیات فوتبال استان بوشهر عنوان کرد: فوتبال بوشهر یک فوتبال ریشه دار در کل کشور است و بازیکنان زیاد و خوبی در سطح ملی دارد.

وی ادامه داد: در فصل جدید فوتبال کشور VAR یکی از الزامات است، یعنی با تصویب هیات رئیسه هر استادیومی که VAR نداشته باشد نمی تواند میزبان باشد.

رئیس سازمان لیگ اظهار کرد: ان شالله که بتوانیم در کنار هم موفق باشیم، به هر حال از اهداف فدراسیون رشد و توسعه فوتبال در استان ها است، و طبیعی است که باید رشد و توسعه یک فوتبال اصولی بیشتر باشد مثل استان خوزستان. استانی که دو تیم در لیگ برتر و چندین تیم در رده های مختلف دارد استان مستعدی است، در حالی که بعضی استان ها شاید در لیگ دو هم تیم ندارند که شرایط متفاوتی درباره این استان ها وجود دارد.

بهاروند تاکید کرد: مسئولین استان کمک کنند و پای کار باشند، به خصوص در مورد تیم هایی مانند شاهین بوشهر، ایرانجوان، و پارس جنوبی جم که نیاز به حمایت دارند. امیدواریم مسائل و مشکلاتی که برای پارس به وجود آمد حل شود و این دو تیم در لیگ برتر مانده و شاهد درخشش فوتبال بوشهر باشیم.

وی یادآور شد: بنده 17-16 سال رئیس هیات بوده ام و می دانم که هیات ها چه مشکلاتی دارند. ما با ایجاد تفرقه و دودستگی به هیچ جا نخواهیم رسید. در فوتبال سلایق مختلف وجود دارد و باید با اصول مدیریتی سلایق مختلف را در کنار هم گذاشته و کار کنیم نه اینکه هر کسی با ما مخالف بود را طرد کنیم.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد: جای خوشبختی دارد که یک خانم هم در این انتخابات کاندید شده است. دوست داریم این اتفاق در استان های دیگر نیز رخ دهد و این نشان می دهد که فوتبال یعنی خانواده و تنها مربوط به آقایان نیست. خانواده ها درگیر فوتبال هستند و امیدواریم که باز هم شاهد این حرکات خوب در فوتبال باشیم و شاهد رشد و شکوفایی فوتبال استان بوشهر و مردم خوب این استان باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان