همتی: واریز پول استراماچونی دور زدن تحریم‌ها نبود

خبرگزاری مهر: عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه بانک‌هایی که در اغتشاشات اخیر آسیب دیده‌اند چه زمانی به مدار باز می‌گردند، اظهارداشت: ما تأکید کرده‌ایم که هر چه سریعتر این بانک‌ها بازسازی شوند.

همتی ادامه داد: حجم و تعداد بانک‌هایی که در این حوادث آسیب دیده اند بسیار زیاد است و برخی از این بانک‌ها آسیب‌های اساسی دیده اند و به این راحتی و ظرف یک ماه امکان بازسازی آن‌ها وجود ندارد.

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه در تلاش هستیم هرچه سریعتر این بانک‌ها آماده شوند، تصریح کرد: البته برخی بانک‌ها به این نتیجه رسیده اند که از این فرصت استفاده کنند و یک مقدار موقعیت مکانی شعب را جابجا کنند که ما با این موضوع موافقت کرده، اما تأکید کردیم که باید این اقدامات هر چه سریعتر انجام و سرویس‌های لازم به مردم ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان ذیربط تمام تلاش خود را می‌کنند که در اسرع وقت این بانک‌ها را بازسازی کنند که البته برخی از این بانک‌ها که آسیب کمتری دیده اند، بازسازی شده‌اند.

همتی: واریز پول استراماچونی دور زدن تحریم‌ها نبود/ باشگاه‌هایی که مشکل واریز دارند پیش ما بیایند

رئیس کل بانک مرکزی گفت: باشگاه‌هایی که مشکل واریز پول به سرمربی خود را دارند پیش ما بیایند، ما برای آن‌ها انجام می‌دهیم.

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در گفتگو با تسنیم، در پاسخ به این سوال که چگونه پول سرمربی استقلال را با وجود تحریم‌ها واریز کردید، گفت: ما راهش را بلد بودیم، مشکل این است که دوستان نمی‌دانستند راهش چگونه است. اشکالش این بود که از اول راهش را اشتباه رفتند.

وی افزود: این روش ما دور زدن تحریم‌ها نبود، اما جزئیات را نمی‌گوییم.

رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: باشگاه‌هایی که مشکل واریز پول به سرمربی خود را دارند پیش ما بیایند ما برای آن‌ها انجام می‌دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان