دیدار مردم قم با رهبر انقلاب، روز ۱۸ دی برگزار می‌شود

خبرگزاری ایسنا: قم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: امسال با توجه به تراکم برنامه‌های فرهنگی در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)،دیدار مردم قم با رهبر انقلاب،روز چهارشنبه 18 دی برگزار می‌شود.

نصرت‌الله لطفی در عصر چهارشنبه 4 دی ماه یک صد و هشتاد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی قم در ساختمان اداری آستانه حضرت معصومه(س) با اشاره به بزرگداشت دهه بصیرت از 9 الی 19 دی عنوان کرد:مناسبت‌های انقلابی باید مورد توجه مسئولان و متولیان فرهنگی قرار بگیرد و برای هر چه بهتر برگزار شدن آن،برنامه‌ریزی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: دهه بصیرت،یادآور میثاق مردم انقلاب با ولایت و خنثی کننده توطئه‌های دشمن بود،همان طور که مردم انقلابی در سال 88 راهپیمایی شاخص و حماسی و بی‌بدیلی را برای خنثی شدن توطئه‌ها انجام دادند.

وی تصریح کرد: امسال یوم الله نهم دی و دهه بصیرت با شعار« نهم دی مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه ها »نامگذاری شده‌است.

لطفی بیان کرد: دهه بصیرت،باید چراغی برای آیندگان باشدو به فرموده رهبر انقلاب باید حفظ شود،چرا که نقطه عطفی در شتاب گرفتن انقلاب بود.

وی خاطرنشان کرد:ما وظیفه داریم ابا نگاه روشنگری از همه ظرفیت‌ها برای معرفی جایگاه دهه بصیرت برای جوانان استفاده کنیم؛در این ایام،مراسم‌ها و برنامه‌های مختلفی در سطح کشور و قم برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم عنوان کرد:تجمع انقلابی مردم قم در روز دوشنبه، 9 دی در مدرسه فیضیه با حضور روحانیون،اصناف،اقشار مختلف مردم و مسئولان و با سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی برگزار می‌شود و پس از تجمع نیز مردم قم در راهپیمایی از فیضیه تا بیت امام(ره) شرکت می‌کنند.

وی گفت:امسال با توجه به تراکم برنامه‌های فرهنگی در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)،دیدار مردم قم با رهبر انقلاب،روز 18 دی برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر