تحقیقات درباره گزارشات فروش نادرست از سوی نمایندگی‌های بی ‌ام‌ و آغاز شد

بی ‌ام‌ و به دلیل روش فروش خودروهای خودش در آمریکا مورد بازرسی قرار می‌گیرد. طبق مقاله‌ای که در وال استریت ژورنال منتشر شده، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا این موضوع را بررسی می‌کند که آیا بی ‌ام ‌و ارقام فروش خودروهای خودش در آمریکا را دستکاری کرده یا خیر

بی ‌ام‌ و به دلیل روش فروش خودروهای خودش در آمریکا مورد بازرسی قرار می‌گیرد. طبق مقاله‌ای که در وال استریت ژورنال منتشر شده، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا این موضوع را بررسی می‌کند که آیا بی ‌ام ‌و ارقام فروش خودروهای خودش در آمریکا را دستکاری کرده یا خیر.
در این مقاله ذکر شده اگر دستکاری غیرقانونی بی ‌ام ‌و در گزارشات اثبات شود، یعنی این خودروساز نمایندگی‌های خود را مجبور کرده اعلام کنند خودروهایی را فروخته‌اند که در واقع هنوز در پارکینگ نمایندگی‌ها هستند. سخنگوی بی ‌ام‌ و اعلام کرده این شرکت کاملا با مقامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار همکاری خواهد کرد.
در سال 2016 سخنی از مدیر شعبه آمریکای شمالی بی ‌ام ‌و نقل شد که در نشستی با انجمن ملی فروشندگان خودرو گفته بود فشار زیادی روی آن‌ها برای گزارش ارقام بیشتر در فروش خودروها وجود دارد. او گفته بود برخی از فروشندگان، خودروهای نو را به عنوان خودروی دست دوم کم کارکرد به فروش می‌رسانند. او تاکید کرده بود این روش ایده‌آل نیست، اما اتفاق می‌افتد.
البته بی ‌ام‌ و تنها خودروسازی نیست که توسط مقامات دولتی مورد بازرسی قرار گرفته است. فیات کرایسلر به دلیل اینکه طی چند سال گذشته به نمایندگی‌های خودش دستور داده بود ارقام نادرست از فروش خودروها به مقامات گزارش دهند، مجبور شد جریمه 40 میلیون دلاری پرداخت کند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان