جاهای دیدنی آمستردام را بشناسید + معرفی چند هتل با قیمت مناسب

کشور هلند یکی از بی‌نظیرترین کشورها برای مقاصد گردشگری است. پایتخت هلند یعنی آمستردام انتخاب بیشتر گردشگرانی است که می‌خواهند به کشور هلند سفر کنند.

کشور هلند یکی از بی‌نظیرترین کشورها برای مقاصد گردشگری است. پایتخت هلند یعنی آمستردام انتخاب بیشتر گردشگرانی است که می‌خواهند به کشور هلند سفر کنند. جاذبه‌های دیدنی کشور هلند محدود به پارک‌ها و منابع طبیعی ـ‌ تاریخی نیست. در ادامه‌ مطلب چند نمونه از جاذبه‌های گردش‌گری را به شما معرفی کنیم. همچنین اگر قصد رزرو اینترنتی هتل های آمستردام را دارید می‌توانید قبل از رزرو، امکانات مختلف هر هتل را بررسی کرده و متناسب با نیازتان بهترین گزینه را رزرو کنید.

هتل های آمستردام  ۱ـ کانال بلت

این کانال به‌عنوان یکی از جاذبه‌های شهر آمستردام است که از ۴ کانال آبی تشکیل شده است. این کانال آبی از قرن ۱۷ میلادی به جا مانده‌ است. مسیرهای آبی این کانال را شهرداری آمستردام طراحی کرده است تا بتواند سیستم انتقال آب شهر را بهبود ببخشد. البته این کانال‌ها هنوز هم مورد استفاده هستند و بسیاری از خانه‌های این شهر را آب‌رسانی می‌کنند. هتل پولی تروپن در نزدیکی این کانال است که اگر قصد رزرو هتل آمستردام از علی بابا را دارید می‌توانید این هتل را رزرو کنید و از کانال بلت دیدن کنید.

 

۲ـ موزه‌ی ون گوگ

موزه‌ی ون گوگ یکی از جاذبه‌های شهر آمستردام است که در اروپا از معروف‌ترین موزه‌هاست. این موزه بزرگترین مجموعه نقاشی‌های این هنرمند است که در کنار موزه بودن یک محل فرهنگی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی نیز هست. در نزدیکی این میدان، موزه‌های دیگری نیز وجود دارد که از جمله‌ آنان می‌توان به موزه‌ی اشتدلیک آمستردام و تالار کنسرت آمستردام اشاره کرد. این موزه در سال ۲۰۱۵ میلادی ۱.۹ میلیون بازدید داشته است که مقام دومین موزه پربازدید هلند را به خود اختصاص داده است. اگر به آمستردام سفر کردید حتما از این موزه دیدن کنید. همچنین هتل پلی تروپن به این موزه نزدیک است که اگر قصد رزرو اینترنتی هتل های آمستردام را دارید می‌توانید هتل پلی تروپن را رزرو کنید و به‌راحتی از موزه ون گوگ دیدن کنید.

 

۳ـ پته توچینسکی

این ساختمان طراحی فوق العاده‌ای دارد که از آن به‌عنوان زیباترین سالن سینمای دنیا یاد می‌شود. این سالن با نقاشی‌های خاصی طراحی شده است و نورپردازی فوق العاده‌ای دارد. این سینما یکی از مکان‌های پربازدید دنیا حساب می‌شود.

 

۴ـ میدان سد

این میدان در قرن ۱۳ ساخته شد. نام این میدان از روی سدی که از رودخانه‌ی آمستل می‌گذرد گرفته شده است. این پل در ابتدا یک پل ارتباطی بین شهرک‌های یهودی نشین بوده است. اگر قصد رزرو هتل آمستردام در نزدیکی میدان سد را دارید می‌توانید هتل هوکستون را رزرو کنید. این هتل در نزدیکی میدان سد است و می‌توانید به‌راحتی از میدان سد دیدن کنید.

دیدنی های آمستردام

معرفی چند هتل اقتصادی آمستردام با قیمت مناسب

اگر  قصد اقامت در آمستردام را دارید بهتر است به فکر رزرو هتل آمستردام با امکانات و دسترسی محلی خوب باشید تا درطول سفر بتوانید از جاذبه‌های شهر آمستردام لذت ببرید.

کیفیت و زیبایی هتل‌های این شهر به‌گونه‌ای است که بسیاری از گردش‌گران، هتل‌های این شهر را از بهترین هتل‌های دنیا می‌دانند. البته هتل‌های آمستردام قیمت‌های مختلفی دارد که افراد متناسب با بودجه‌شان میتوانند گزینه‌های مختلفی را بررسی و انتخاب کنند.

در ادامه‌ی مطلب چند نمونه هتل اقتصادی ذکر شده است.

 

هتل پولی تروپن آمستردام

رزرو هتل پولی تروپن آمستردام قطعا یکی از خاطره‌های به‌یادماندنی سفر شما از هلند خواهند بود. این هتل ۳ ستاره در کنار موزه‌ی تروپیکس در شهر آمستردام هلند قرار دارد. این هتل دارای ۱۱۱ متر زیربنا می‌باشد و تمامی کارمندان‌ این هتل ۳ ستاره مسلط به ۸ زبان زنده از جمله هلندی، لهستانی، مجاری، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی و عربی هستند. دکوراسیون و فضای داخلی این هتل بسیار شیک و مدرن است. این هتل در یکی از محله‌های خوب آمستردام واقع شده است.

امکانات هتل: پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران،، صبحانه، ، ورود حیوانات خانگی ممنوع، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، صندوق امانات، فکس و فتوکپی، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (انگلیسی و آلمانی)، اسکی روی آب، گلف، دوچرخه، مربی گلف، اسکوتر، قایق‌رانی، موج سواری، گشت و گذار با بوگاتی

هتل ۳ ستاره‌ی تروپن آمستردام می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که دنبال رزرو اینترنتی هتل های آمستردام هستند. این هتل، امکانات بسیار مناسبی دارد که می‌تواند برای اقامتی چند روزه در آمستردام مناسب باشد.

 

هتل بست وسترن

هوکستون یکی از معروف‌ترین هتل‌های هلند و شهر آمستردام است که شما می‌توانید اقامتی دلچسب را در آن تجربه کنید. این هتل ۳ ستاره در کنار قیمت مناسبی که دارد امکانات مناسبی را نیز برای شما در نظر گرفته است که می‌تواند اقامت شما در این هتل به خاطره‌ی به‌یادماندنی تبدیل کند.

یکی از مزیت‌های بزرگ این هتل، نزدیکی این هتل به میدان دام آمستردام هلند است. تقریبا بیشتر جاذبه‌های دیدنی آمستردام در نزدیکی این هتل قرار دارند . اگر قصد سفری اقتصادی را به آمستردام دارید این هتل در کنار قیمت مناسب، امکانات خوبی دارد و همان‌طور که گفته شد دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های گردش‌گری شهر آمستردام نیز دارد. با رزرو اینترنتی هتل های آمستردام می‌توانید در وقت و هزینه‌ی خود صرفه‌جویی کنید و همچنین به‌راحتی می‌توانید هتل‌های آمستردام و امکانات آن‌ها‌ را مقایسه کنید.

اگر به گل علاقمندید سفر به هلند رو تجربه کنید

امکانات هتل یست وسترن: ۳۸ اتاق مجزا، قهوه، تلویزیون تخت با شبکه‌های جهانی، تخت نوزادان و گهواره‌های رایگان نوزادان، تهویه مطبوع، گاوصندوق دیجیتالی مجزا در هر اتاق، سشوار، دوش، لوازم آرایشی بهداشتی رایگان مانند شامپو، صابون، مسواک ـ خمیردندان، حوله دست ـ صورت حمام های خصوصی، میز مطالعه، اینترنت رایگان و اتاق‌های دو قلو

در این مطلب تعدادی از جاذبه‌های شهر آمستردام و همچنین هتل‌های اقتصادی و به‌صرفه‌ی آمستردام را به شما معرفی کردیم. همچنین رزرو هتل آمستردام از علی بابا می‌تواند تجربه‌ی یک سفر خوب را برای شما به همراه دارد که با قیمتی مناسب می‌توانید یک هتل با امکانات خوب رزرو کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان