استراماچونی: هواداران استقلال به خاطر من پیراهن اینتر پوشیدند/آخرین وضعیت مذاکرات با استراماچونی

خبرگزاری فارس: آندرا استراماچونی در گفت‌وگو با کوریر دلو اسپورت در مورد مساله قطع همکاری با تیم پرطرفدار تهرانی و خروج از ایران صحبت کرد. متن این مصاحبه به شرح زیر است:

* در کدام بخش از تهران اقامت داشتید؟

ما در جایی با منظره زیبا به روی کل شهر، در بخش شمالی که تا مدرسه و سفارت ایتالیا چند متری فاصله داشت، زندگی می‌کردیم. آنجا منطقه زیبایی با مراکز تجاری و رستوران‌ها است. برنامه کاری در دو قسمت طراحی شد. من یک راننده مثل همه چهره‌های حرفه‌ای داشتم اما رفت و آمدها به خاطر ترافیک باورنکردنی شهر تهران، خیلی طولانی می‌شد. به همین خاطر مرتب به همسرم می‌گفتم که از ترافیک شهر رم ناله می‌کرد. خانواده‌ام دید که در مقایسه، ترافیک رم سبک‌تر بود.

* دلیل شما برای قطع همکاری چه بود؟

وکلای من که با موسسات بانکی در ارتباط هستند، به من اطلاع دادند پرداخت‌ها به صورت نامنظم بوده‌اند. بعد از نخستین هشدار در ماه اوت و 3 مقام فیفا که به آنجا آمدند، شرایط عوض نشد و قراردادم از طرف وکلا قطع شد که این با استناد به مفاد فیفا به خاطر مسائل مهم و رفتار باشگاه صورت گرفت. در عمل نمی‌توانستم از منظر قانونی به کار ادامه دهم. آن هم وقتی که از فشار اینچینی بر شما وارد می‌شود. اطمینان دارم که همه این مشکلات به خاطر تحریم‌های سیاسی و اقتصادی است که به ایران وارد شده.

* از عملکرد 6 ماهه در ایران  چه بیلانی ارائه می‌کنید؟

اگر  مشکلات فوتبالی را در نظر نگیرم، طنین این ماجراجویی بسیار خوب بود. مردمی با شور و اشتیاق درونی فراوان،‌ ورزشگاه‌های مملو از تماشاگر و ارقام بالا یافتم. خانواده‌ام خیلی خوب بود و دوستان خیلی خوبی پیدا کردیم.

*هواداران استقلال به خاطر شما به خیابان‌ آمدند. در این مورد چه فکر می‌کنید؟

خود همین فکر کردن درباره این موضوع، به من شور و انگیزه می دهد. یک چیز بسیار تاثیرگذار اتفاق افتاد. هزاران هوادار آمدند. آنها همیشه مرا دوست داشتند. آنها به ورزشگاه آمدند تا حتی با پوشیدن پیراهن اینتر احترام بگذارند. این یک تجربه بسیار زیبا بود.

 

آخرین وضعیت باشگاه استقلال و نحوه ادامه مذاکرات با استراماچونی

سرپرست باشگاه استقلال آخرین وضعیت این باشگاه و ادامه مذاکرات با سرمربی ایتالیایی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه درباره استعفای میرشاد ماجدی از هیات مدیره گفت: این استعفا به دست ما رسیده و باید در هیات مدیره و در اولین جلسه مورد بررسی قرار گیرد و سپس در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

خلیل زاده در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: به همراه آقای رحمان رضایی به کشور قطر خواهیم رفت و همچنین از آقای علی خطیر خواسته ایم تا در دوحه حضور داشته باشند تا در جلسه مشترک با مدیر برنامه های آقای استراماچونی حاضر شویم. تلاش همه این است تا خروجی این جلسه باب میل هواداران باشد.

او در ادامه صحبت های خود گفت: با همکاری اعضای هیات مدیره و دیگر اعضای باشگاه و تیم در حال نهایی کردن لیست اولیه تیم برای مسابقات لیگ قهرمانان و فصل نقل و انتقالات هستیم. این لیست قابل تغییر است و باشگاه بعد از نقل و انتقالات لیست نهایی خود را معرفی می کند.
او ادامه داد: همچنین مسئولین اجرایی باشگاه مامور شدند تا مقدمات لازم برای برپایی اردوی نیم فصل را انجام دهند تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

خلیل زاده در بخش بعدی صحبت های خود گفت: بلیت برگشت برای آقایان میلیچ و دیاباته تهیه شده و این دو بازیکن پیش از شروع تمرینات وارد تهران خواهند شد.

وی در پایان صحبت های خود خطاب به هواداران گفت: خواسته هواداران را می دانیم و برای محقق کردن آن تلاش می کنیم. از همه هواداران تقاضا دارم تا با حمایت و صبوری خود در این مسیر ما را همراهی کنند تا بتوانیم هر چه بهتر در این مسیر گام برداریم و نتیجه مطلوب هواداران را کسب کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان