افزایش زمان صدور کارت سوخت به یک ماه

شهرام رضایی مدیر برنامه‌ ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۴۶۰ هزار درخواست جدید صدور کارت سوخت المثنی در نوبت صدور است و به منظور پاسخگویی سریعتر به این درخواست ها، ظرفیت تولید روزانه کارت سوخت را به ۵۰ هزار عدد در روز افزایش داده ایم

شهرام رضایی مدیر برنامه‌ ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار داشت: در حال حاضر حدود 460 هزار درخواست جدید صدور کارت سوخت المثنی در نوبت صدور است و به منظور پاسخگویی سریعتر به این درخواست ها، ظرفیت تولید روزانه کارت سوخت را به 50 هزار عدد در روز افزایش داده ایم.
به گزارش خودروبانک و به نقل از تسنیم، وی ادامه داد: مراجعه مردم به باجه های پست برای دریافت کارت های مانده در باجه ها خوب بوده و تعداد قابل توجهی از این کارت ها به دست صاحبانشان رسیده است . در حال حاضر 475 هزار کارت سوخت در باجه های پست وجود دارد که مورد قابل توجه در این باره این است که تعداد زیادی از این 475 هزار کارت سوخت به سال های خیلی قبل برمی گردد و این احتمال وجود دارد که هیچ وقت کسی برای دریافت این کارت ها اقدام نکند. البته با توجه به اینکه برای این کارت ها هزینه زیادی شده و جزء اموال مردم و کشور هستند، فعلا برنامه ای برای جمع آوری آنها نداریم.
مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص صف انتظار صدور کارت‌های جدید سوخت گفت: در حالی که در حالت طبیعی به طور متوسط ارائه درخواست صدور کارت سوخت المثنی حدود 5 هزار عدد در روز بوده، هم اکنون در برخی روزها شاهد ثبت بیش از 45 هزار درخواست جدید هستیم.
وی ادامه داد: ما ظرفیت تولید روزانه کارت سوخت را 6 برابر متوسط ارائه درخواست‌ها در حالت نرمال و به اندازه 30 هزار عدد دیده‌ایم، اما در روزهای اول آغاز سهمیه بندی بنزین، ارائه 5 هزار درخواست صدور کارت سوخت، به بیش از 80 تا 90 هزار درخواست در روز رسید و اکنون نیز در برخی روزها اعداد بالایی چون 47 هزار درخواست جدید در روز ثبت می شود.
افزایش تولید روزانه کارت سوخت به 50 هزار عدد
رضایی درباره افزایش حجم درخواست ها برای صدور کارت سوخت گفت: قبل از آغاز سهمیه بندی بنزین به مردم گفته شد که برای دریافت کارت سوخت اقدام کنید و پس از دریافت، یکبار کارت سوخت خود را امتحان کنید، اما مردم به صحبت های ما توجه ای نکردند و اکنون با ترافیک درخواست ها مواجه هستیم.
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درادامه بیان داشت: در حال حاضر حدود 460 هزار درخواست جدید برای صدور کارت سوخت المثنی در نوبت صدور است که به منظور پاسخگویی سریعتر به این درخواست ها، تولید روزانه کارت سوخت را به 50 هزار عدد افزایش داده ایم.
وی در پایان درباره مدت زمان انتظار برای دریافت کارت سوخت گفت: در شرایط عادی در تهران، صدور کارت سوخت زمانی دو هفته‌ای نیاز داشت، اما اکنون صدور کارت‌های سوخت از زمان درخواست تا اینکه به دست مردم برسد، حدود یک‌ماه طول می کشد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان