ایوانکا از کاخ سفید می‌رود +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، ایوانکا ترامپ، دختر 38 ساله دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ با برنامه "رودررو با ملت" که از شبکه سی‌بی‌اس این کشور پخش می‌شود گفت، ممکن است در صورت رسیدن مجدد پدرش در سال 2020 به ریاست جمهوری دیگر به عنوان کارمند و مشاور وی کار نکند.

ایوانکا ترامپ در پاسخ به سوال مارگارت برنان، مجری این برنامه، در خصوص آینده کاری خود بعد از انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر آتی در آمریکا اظهار کرد: من در درجه اول و فراتر از هر چیز به فرزندانم و خوشحالی آنها اهمیت می‌دهم بنابراین اولویت نخست من بچه‌هایم هستند.

وی خاطر نشان کرد: تصمیمات من همیشه تا جایی انعطاف‌پذیری دارند که حداکثر توجه و ملاحظه‌ را نسبت به نیازهای فرزندانم نشان دهم بنا بر این محور پاسخ من به این سوال وضعیت بچه هایم خواهد بود.

ایوانکا ترامپ به همراه همسرش جارد کوشنر که او هم به عنوان مشاور دونالد ترامپ فعالیت می‌کند، سه فرزند به نامهای آرابلا، 8 ساله، جوزف، 6 ساله و تئودور 3 ساله دارند.

ایوانکا از کاخ سفید می رود+عکس

خانواده آنها در سال 2017 از نیویورک به واشنگتن نقل مکان کرد تا هر دوی آنها کارشان را به عنوان مشاور در کاخ سفید شروع کنند.

با این حال این دختر دونالد ترامپ در حالی که به نظر می‌رسید، دارد درباره کناره‌گیری احتمالی از سمتش در آینده صحبت می‌کند اظهار کرد: روزی که من به کاخ سفید بیایم در حالی که هیچ نگرانی احساس نکنم همان روزی است که نشان می‌دهد من بیش از حد لازم در آنجا مشغول به کار بوده‌ام هر چند که من هنوز در هر روز احساس فروتنی فراوان و برخورداری از امتیازی بزرگ در این سمت دارم چرا که می‌توانم همچنان کاری را که به خاطر انجامش به واشنگتن آمدم، انجام دهم.

ایوانکا ترامپ در ادامه در پاسخ به سوالی درباره بلندپروازی‌های سیاسی‌اش برای آینده پاسخی مبهم داده و گفت: می‌دانید سیاست واقعا برای من کمتر جذاب است.

او بیان کرد: اجرای سیاستها و این تاثیر که بتوان جایگاه جوامع را ارتقا بخشیده و زندگی مردم را تغییر داد مهمتر است.

دختر رئیس جمهور آمریکا در جایی دیگر از این مصاحبه به مساله استیضاح پدرش پرداخت. او در پاسخ به سوال مجری برنامه در این خصوص که آیا از نظر او دونالد ترامپ از رودی جولیانی، وکیلش مشاوره‌های خوب و مناسبی کسب می‌کند گفت: من رودی جولیانی را با پیش‌زمینه‌ای کاملا متفاوت می‌شناسم. او یکی از عالی‌ترین شهردارهای تاریخ کشور ما و یک قهرمان واقعی در نیویورک است. من مدت خیلی زیادی است که چنین تجربه‌ای را در تعاملم با رودی جولیانی داشته‌ام.

رودی جولیانی در روزهای اخیر در اقدامی جنجالی به اوکراین سفر کرده تا اسناد و مدارکی دال بر فعالیتهای مفسده آمیز جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری پیشتاز حزب دموکرات و پسرش در این کشور به دست بیاورد.

ایوانکا از کاخ سفید می رود+عکس

ایوانکا ترامپ ادامه داد: جولیانی باهوش و بافکر و یک جنگجوی واقعی و یک شهردار عالی است.

دختر ترامپ در ادامه مدعی شد، "بیش از 50 درصد مردم آمریکا" فکر نمی‌کنند که دونالد ترامپ شایسته استیضاح شدن باشد.

او اظهار کرد: ما همچنین شاهد حمایت تمامی اعضای جمهوریخواه کنگره و تعدادی از دموکراتها از ترامپ هستیم. بنا براین حقایق در آنجا هستند تا مردم آمریکا بتوانند در این مورد ارزیابی کرده و تصمیم بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان