رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت خبر داد؛

سرقت از رانندگان مسافرکش در پوشش مسافر

سرهنگ چهری از دستگیری ۲ سارق مسافر نما خبر داد که از رانندگان مسافرکش سرقت می‌کردند.

سرقت از رانندگان مسافرکش در پوشش مسافر

سرقت از رانندگان مسافرکش در پوشش مسافربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه کامیار چهری رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: ساعت 10 شب چهارم آبان ماه سال جاری خانم میانسالی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس و اعلام کرد که خودرو و اموالش توسط دو مرد جوان که مسافرش بودند، سرقت شده است. پرونده‌ای در این خصوص در کلانتری 145 ونک تشکیل و برای شناسایی متهمان به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: شاکی با حضور در پایگاه سوم به کارآگاهان، گفت: با ماشین شخصی ام مسافرکشی می‌کنم تا اینکه در ساعت 10 شب چهارم آبان ماه، دو مرد جوان را به مقصد اتوبان یادگار امام (ره) سوار بر خودروام کردم. در طول مسیر با تهدید مسافران مجبور به توقف خودرو شدم و 2 مسافر جوان خودرو و وجوه نقدی که در داخل خودرو بود، سرقت و به سرعت از محل گریختند.

سرهنگ چهری گفت: تحقیقات برای کشف خودروی سرقتی و شناسایی سارقان، ادامه داشت تا اینکه در پنجم آبان ماه ماموران گشت کلانتری 12 نسیم شهر شهرستان بهارستان، هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری موفق به کشف خودروی مسروقه می‌شوند و هر دو سارق به نام‌های "رضا 32 ساله" و "قادر 34 ساله" دستگیر و به پایگاه سوم منتقل می‌شوند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه هر 2 سارق به جرم ارتکابی اعتراف کردند، افزود: هر 2 سارق به 40 فقره سرقت با همکاری یکدیگر در طول شش ماه اخیر اعتراف کردند و اظهار داشتند، به اتفاق هم در محدوده‌های غرب تهران پرسه می‌زدیم و به عنوان مسافر سواربر خودرو‌ها می‌شدیم و با تهدید از رانندگان مسافرکش، اموالشان را سرقت می‌کردیم و اموال سرقتی را به افرادی در محدوده فرحزاد می‌فروختیم و پول آن را صرف خرید مواد مخدر و هزینه‌های زندگی می‌کردیم.

سرهنگ چهری با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی 6 تن از مالخران اموال سرقتی شناسایی و با دستور قضائی دستگیر شدند، گفت: متهمان پرونده برای ادامه تحقیقات پلیسی و کشف جزئیات پرونده در اختیار پایگاه سوم هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان