جهانبخش: خیلی ناراحت بودم/ همیشه به مربی احترام گذاشتم

بازیکن ایرانی برایتون درباره دور بودن از ترکیب تیمش سخن گفت و تاکید کرد به تصمیم سرمربی احترام می گذارد.

جهانبخش:  خیلی ناراحت بودم/ همیشه به مربی احترام گذاشتم

به گزارش ایسنا، در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس دو تیم برایتون و بورنموث برابر هم قرار گرفتند. فشردگی بازی‌های لیگ برتر باعث شد تا گراهام پاتر در این دیدار از ابتدا علیرضا جهانبخش را به زمین بازی بفرستد و بازیکن ایرانی خیلی زود توانست گلزنی کند و با شوتی زیبا در دقیقه 3 تیمش را پیش بیندازد.

جهانبخش درباره آینده خود در این تیم گفت: در برایتون احساس خوبی دارم و برنامه ای برای آینده خودم ندارم و حتی در این زمینه با کسی هم صحبت نکردم. صادقانه بگویم ما در مورد رفتن از برایتون صحبت نکردیم. بنابراین من نمی دانم آینده چه چیزی را برای من به ارمغان خواهد آورد. هر فوتبالیستی می خواهد به طور مرتب بازی کند. شما (خبرنگاران) می خواهید کار خود را انجام دهید. وقتی یک بازیکن در ترکیب قرار نمی‌گیرد شما فکر می‌کنید حتما اتفاقی افتاده است. من به عنوان یک فوتبالیست این وظیفه را دارم که هر وقت تیم بخواهد بازی کنم.  من دوست دارم در هر بازی در ترکیب باشم اما این چیزی است که مربی تصمیم می گیرد. من همیشه سعی می کنم به آن احترام بگذارم. 

بازیکن ایرانی در ادامه صحبت های خود گفت: نگه داشتن خود در اینجا از نظر ذهنی بسیار سخت است چون همیشه باید خوب تمرین کنید و خود را در کارایی بالا نگه دارید. این برای من بسیار سخت بوده است. چند هفته گذشته برای من و خانواده ام بسیار دشوار بوده است زیرا چنین اتفاقی هرگز در حرفه من نیفتاده است. واقعا این انتظار نمی رفت. فصل گذشته از نظر آماری فصل خوبی برای من نبود. بعد از آن بازیهای زیادی را از دست دادم (در این فصل) نیمی از بازی های تیم را انجام ندادم و سپس مصدومیت های جام ملت‌ها و غیره. مربی جدید به تیم ما اضافه شد و تاکتیک های خودش را دارد. من باید به این برنامه ها احترام بگذارم ولی از درون خیلی ناراحت بودم. با نزدیکان و دوستانم صحبت می کردم. آنها در روزهای خوب و بد کنار من بودند و همیشه الهام بخش من بودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان