پُست اوباما در دولت بایدن

به گزارش روز دوشنبه تارنمای خبری نشریه هیل، جو بایدن در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در ایالت آیووا در پاسخ به پرسشی درخصوص نامزدی اوباما بر این پست، گفت: اگر وی قبول کند، بله این کار را می کنم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، تاکنون تنها یک رییس جمهوری در تاریخ آمریکا بر کرسی ریاست دیوان عالی تکیه زده که وی ویلیام هاوارد تفت بوده است.

تفت که از سال 1909 تا 1913 رییس جمهوری آمریکا بود، در سال 1921 قاضی ارشد دیوان عالی این کشور شد و تا سال 1930 در این منصب خدمت کرد.

هرچند اوباما برای ایفای نقش در این پست به طور رسمی ابراز علاقه نکرده، پیشینه حقوقی وی به سال 1990 در مدرسه حقوق هاوارد بازمی گردد زمانی که به عنوان اولین آمریکایی آفریقایی تبار، رئیس نشریه Harvard Law Review شد.

اوباما همچنین تا قبل از انتخاب به عنوان رییس جمهوری آمریکا در سال 2008، به عنوان وکیل حقوق مدنی کار می کرد و درس حقوق اساسی را در دانشگاه شیکاگو آموزش می داد. وی همچنین در سنای ایالت ایلینویز و در نهایت در سنای آمریکا خدمت کرده است.

بایدن در نظرسنجی ها، از دیگر رقبای خود از حزب دمکرات برای نامزدی در انتخابات 2020 جلو افتاده است.9109

13 آبان 99 مصادف با سوم  نوامبر 2020 پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا برای انتخاب رییس جمهوری برگزار می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان