مهری افزود دلیل آن عدم سرمایهگذاریهای مناسب و بههنگام بوده است.
وی همچنین عنوان کرد: پست دنیا از دهه 1990 میلادی سرمایهگذاری در خصوص برخی زیرساختها را آغاز کرده اما در این خصوص متاسفانه زیرساختهای لازم در ایران فراهم نشده و در حوزه پست IT محور نیز ما دیر ورود کردهایم.مدیرعامل شرکت ملی پست درباره ترانزیت محصولات از مسیر ایران هم توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: در گذشته ایران تنها با یک ایرلاین ارتباط داشت و بر همین اساس میتوانست کالاها را به 58 مسیر مختلف ترانزیت کند اما اکنون تعداد قرارداد ما با ایرلاینها به پنج عدد رسیده و بدین ترتیب مقاصد ما به 103 مسیر افزایش پیدا کرده است.
حسین مهری در حاشیه مراسم رونمایی از پروژههای پستی در پاسخ به سوال ایسنا درباره سرنوشت مسترکارت ایرانیان اظهار کرد: اجرای این طرح با حاشیههای متعدد همراه شد و به همین دلیل ما سعی کردیم برای اجرا از بانک مرکزی تاییدیه لازم را دریافت کنیم. چراکه به هیچ عنوان دوست نداریم در آینده اتفاقی رخ دهد که ما شرمنده شهروندان شویم.
5656